rikkoenjeffrey
VWC lid
En naast de cobra zijn de singleshots ook een probleem omdat al die zogenaamde freaks hier op het forum ze massaal veilig en gecontroleerd de gehele dag door straten jagen in plaats van de lucht in.
Vanmiddag nog 8 januari, kijk ik ben niet bang van vuurwerk maar ik zat in de auto te eten en daar kwam toevallig een thunderking over de motorkap schieten. Ik kan daar nog wel de lol van zien opzich maar als je niks met vuurwerk heb en bang ben dan heb je een hart verzakking. Het is ook 8 januari geen 31dec als het zich nou nog zou beperken tot die ene dag dan was er ook minder aan de hand. Niet zeggen dat je het veilig doet sodemieter op en schiet ze de lucht in op 31 dec.
Sorry maar zo vind ik je verhaal compleet![]()
Je ebt gelijk, maar soms zit je zo vol van frustraties, dat je maar stopt met typen. Helemaal eens met wat je schrijft.
Ook soms woedend, op mensen die nu nog steeds het gebruik van cobra's verdedigen, het weg lachen. Of het gebruik van shels in woonwijken.
Uberhaubt het gedrag, het stoer willen zijn ofzo. Ja daardoor is het kapot gegaan, ben bang dat het onomkeerbaar is.