No Limits

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1238
Artikelnaam: No Limits
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: Info volgt
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: €44,99

'50 schots batterij waarbij we all-in zijn gegaan met kleuren en effecten.'

1238-No-Limits-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed voorbeeld dat vuurwerk een kwestie van smaak is. Ik vind namelijk de wave effecten in deze cake het mooist! Ik vind de pioenen maar mager overkomen. Valt me een klein beetje tegen voor 45 euro. Maar dat is ook weer persoonlijke smaak. Ik heb liever een cake met minder schots en grotere effecten, dan een cake met meer schots maar kleinere effecten.

een cake van 50 shots laat ik standaard staan .
want dan weet je al wel dat de lucht niet goed gevuld word .
niet echt een cake voor de liefhebber dus

een cake van 50 shots laat ik standaard staan .
want dan weet je al wel dat de lucht niet goed gevuld word .
niet echt een cake voor de liefhebber dus

Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Voor deze cake ben ik het met je eens, maar ik denk dat menig freak de Fusion voor zijn deur heeft gehad! Daarnaast is 'chain reaction' een nieuwe cake met 48 schoten waarbij het kruit niet evenredig verdeeld is over de tubes. Hierdoor ontstaat er een mooie opbouw in de cake, en vult hij uiteindelijk wel degelijk de lucht!

Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Voor deze cake ben ik het met je eens, maar ik denk dat menig freak de Fusion voor zijn deur heeft gehad! Daarnaast is 'chain reaction' een nieuwe cake met 48 schoten waarbij het kruit niet evenredig verdeeld is over de tubes. Hierdoor ontstaat er een mooie opbouw in de cake, en vult hij uiteindelijk wel degelijk de lucht!

maar goed dat kun je aan het filmpje niet zien he .
het is wat dat betreft dan toch een beetje onzeker .
om het voor me zelf wat simpeler te maken gebruik ik vaak die som om een beeld te vormen :)
maar wat jij zegt komt idd wel eens voor ja

Back
Bovenaan