No limit

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW5110
Artikelnaam: No limit
Aantal Schoten: 25 shots
Netto Kruitgewicht:
Effectomschrijving: 25 shots cake met blauwe boeketten, gouden effecten en rode palmen
Verpakkingseenheid: 24/1
Richtprijs: € 14.95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is deze cake wederom een vernieuwde of nieuwe cake, aangezien ze deze naam ook al aan een cake gegeven hebben binnen de rubro pyro collectie?

Dat dacht ik net zelf ook al toen ik het topic maakte.
Maar dit is een vernieuwde/andere cake.
Dit is een geheel nieuwe lijn.

Ben erg benieuwd naar deze cake, blauw en goud is een goede combo, rode palmen zijn ook niet slecht. 25 schots voor bijna 15,- euro is ook goed. Nu alleen nog maar de uitwerking. :)

Erg mooie cake.
Vooral de multicolor peony's spreken mij heel erg aan.
Voor die prijs vind ik het zeker een hele goede cake! :D

is gelijk aan midnight thunder van de gold selection. er is nog wel een prijsverschil in het voordeel van de midnight thunder...wordt vast wel gelijk getrokken

Toppetje dit als ik het zo zie, ook deze staat weer op de lijst :). Mooie afwisselende effecten en goede bursts. Dat alles voor een goed en redelijk zacht prijsje. Lekker hoor :).

Dit was ook een cake die zeker de moeite waard was en een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding had/heeft.
Mooie wisselende effecten en ze bleven goed hangen, deze staat voor volgend jaar zeker weer op de wishlist :)

Back
Bovenaan