Ninja pijlen

ik heb geen problemen gehad met mijn ninja 3 pakket, mischien een oude lading nog? Blijf erbij dit zijn toppijlen.

Ik had ninja I en II en ik moet zeggen, dit is het eerstje jaar dat ik ze gehad heb maar deze komen volgend jaar weer in mijn collectie......

Harde Burstknallen en prima boeketten. Aanraders wat mij betreft :bye:

Ik had afgelopen jaar voor het eerst Ninja pijlen, ik nam gelijk paket 3, ze zijn erg goed alleen zag je degene met het goud niet door de mist, het zijn echte toppers!

kan het ook alleen maar beamen, geweldige pijlen, laat die 10 euro per stuk pijlen gewoon staan van andere merken dit is gewoon DE shit onder de pijlen :wink:

Dit jaar had ik ze weer. Vond ze wel mooi met mixed effects! Prima pijlen alleen de prijs word elk jaar hoger....

Vergeten dat ik hier al gepost had dus is er een nieuw post van mij beneden:p

Laatst bewerkt:
Foto van de Ninja 2 van mij prijsstikkertje zat er nog op 16.50 :D
tog wel goede pijlen voor die prijs, wel jammer dat ze niet zo goed gemaakt waren en dan bedoel ik dat de motor van de pijl niet goed vastzat
Als je het oranje dopje eruit wilde halen ging de motor ook een stukje mee maar die kon je er weer in douwen:p dit jaar zeker weer maar dan de ninja 3

Foto van mij:
2zyvpeg.jpg

-Niet zonder toestemming kopiereen aub!-

Laatst bewerkt:
De prijzen van deze pijlen worden me dit jaar toch wat te gortig, 20 euro alweer voor de ninja II, 2 jaar terug kon je de ninja III voor dezelfde prijs halen. Ik stap wel over op andere pijlen (multicolour rockets en imperial van gbv en wolff), jammer want ze waren toch zeker wel mooi, ik heb tenminste nog een pakket hiervan over van vorig jaar.

Zolas ieder jaar weer ninja 1,2,en 3! zeer goed spul sommige gingen alleen wel erg hoog:( maar goed volgend jaar gewoon weer alle 3. cijfer:8

Had dit jaar pakket 2. betaalde 20 euro voor aardige pijlen. Nadeel: effecten waren vrijwel hetzelfde, op enkele na.

Nog 2 filmpjes van 2 kleine pijlen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg mooie pijlen inderdaad! De kleineren in het pakket doen zeker niet onder de grote :) Verder is het hele ninja assortiment gewoon top!

2d0cnrb.jpg

Na alle goede reacties vorig jaar Ninja pakket II gekocht. Prijs rond de 15 euro volgens mij maar ik had er meer van verwacht als ik heel eerlijk ben. De prijs-kwaliteit is in orde maar ik was maar bij enkele pijlen onder de indruk van het effect/grootte.

Dit jaar voor het eerst echt het sirieuzere siervuurwerk voor mij.
Heb Ninja I besteld! Prijzen zijn wel aardig gestegen als ik dat hier zo lees. Betaal nu voor Ninja I 14,95.

Dit jaar voor het eerst echt het sirieuzere siervuurwerk voor mij.
Heb Ninja I besteld! Prijzen zijn wel aardig gestegen als ik dat hier zo lees. Betaal nu voor Ninja I 14,95.

Inderdaad, ik merk ook dat door de jaren heen deze pijlen wel in de prijs gestegen zijn, hier waren ze toen ze net op de markt kwamen 20 euro voor een ninja III pakket, nu ligt die prijs op 27,95!

Ik vraag me af of er een verklaring is daarvoor aangezien ik toch hopelijk niet aan mag nemen dat er iemand in de lijn van productie, vervoer, en verkoop is die gewoon meer winst wil maken.

Gewoon naar Steenbergen gaan, daar zijn ze dit jaar € 20 per pakket Ninja III.
Dit jaar dus weer in mijn collectie :)

Ik heb de ninja 1, de twee kleine pijlen zijn kapot. Ik heb ookal ontdenk hoe dit komt. Deze pijlen hebben niet zo'n dop erop, en de oranje lontbeschermer van de andere pijlen prikt door het rode folie van de kleinere pijlen heen waardoor de kruitballetjes eruit vallen,

Ninja 1 gehad, heel simpel kwalitatief super! Helaas klimt de prijs iets harder dan de inflatie overall maar kwalitatief iniedergeval goed!

Ik heb dit jaar ook de ninja 3 besteld, is er iemand die me iets kan vertellen over de kwaliteit van deze pijlen?

Back
Bovenaan