P pyromaniac VWC lid 21 jul 2010 #1 Gisteravond leuke show gezien in Nijmegen, uiteraard ook gefilmt en hieronder kan je de film bekijken: Laatst bewerkt: 21 jul 2010
Gisteravond leuke show gezien in Nijmegen, uiteraard ook gefilmt en hieronder kan je de film bekijken:
B Bart Huizen VWC lid 21 jul 2010 #3 Erg mooi gefilmd,complimenten, was best van een verre afstand. Die waterbommen vond ik nog het mooist om te zien en de finale Goede show
Erg mooi gefilmd,complimenten, was best van een verre afstand. Die waterbommen vond ik nog het mooist om te zien en de finale Goede show
voreifelrambo R.I.P. 23 jul 2010 #5 Here is also my Video in 1080 p filmed from Lent. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Here is also my Video in 1080 p filmed from Lent. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
S sportmeisje VWC lid 27 jul 2010 #6 Ik was er ook bij,want ik kon er lopens heen gaan. En dan wil je vuurwerk nie missen. Dit was echt een kei mooie show en dan de finale wow.
Ik was er ook bij,want ik kon er lopens heen gaan. En dan wil je vuurwerk nie missen. Dit was echt een kei mooie show en dan de finale wow.