Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jammer, vorig jaar voor het eerst geweest en heb me zeer zeker vermaakt. Maar het is ook geen optie om het vuurwerk op een andere locatie te ontsteken?
de vergunning is al afgegeven, weet niet of het mogelijk is om de vergunning te verplaatsen naar een andere locatie? als die locatie aan alle veiligheidseisen voldoet lijkt me dat geen probleem, maar ik denk dat de heren schieters hier meer duidelijkheid over kunnen scheppen.
pff wat een bureaucratisch geneuzel.Je kunt volgens het vuurwerkbesluit niet op dergelijk korte termijn van locatie wisselen.
Helaas...
Je kunt volgens het vuurwerkbesluit niet op dergelijk korte termijn van locatie wisselen.
Helaas...
Heb je dan ook enig idee Dieter waarom dit niet gebeurd?
Neem aan dat ze toch alles op alles zetten om het evenement te behouden zoals het is en de Vierdaagse zonder Waal in Vlammen is geen Vierdaagse.
Dit is onzin dat kan gewoon wel.
Zeker bij een evenement als dit.
Is het niet ook een beetje zo dat deze situatie gewoon niet te voorzien is geweest? En dat als zij het dan zouden wijzigen/toestaan het te wijzigen naar een andere locatie, dat dat dan als een bijzondere uitzondering kan worden gezien?
Denk dat het per situatie bekeken zou moeten worden, wat ik heel reëel zou vinden.
Waar een wil is, is een weg. En soms, heel soms, kunnen ambtenaren heel wat werk verzetten in een korte tijd als dat nodig is![]()