Nijkerk 28-10- 2011

Waar: Nijkerk
Wanneer: 28 oktber
Waarom? 100jarig bestaan oranjevereniging
Wanneer? 22:00 bij de haven van nijkerk

100 jaar Oranjevereniging Nijkerk.

Op 28 en 29 oktober is de afsluiting van het feestjaar.

28 oktober worden alle geridderde personen uit Nijkerk en Nijkerkerveen 's middags uitgenodigd voor een gezellige middag in Party centrum "de Laak" .Zij krijgen hiervoor een speciale uitnodiging die verzorgd wordt door de Oranjevereniging iin samenwerking met de gemeente. (dit heeft te maken met de privacy van de persoonlijke adressen).

Diezelfde dag is er dan 's avonds een receptie ook in "de Laak" voor genodigden en Nijkerkers, met als afsluiting van deze dag om 22.00 uur een groots vuurwerk aan de Haven bij het Gemeentehuis.

Op 29 oktober houden wij een indoor taptoe in sporthal "Corlaer" met verschillende muziekkorpsen, o.a. onze eigen NSFC. (Hier willen wij op een ander tijdstip meer publicatie aan geven).

De Taptoe is dan ook de afsluiting van ons feestelijk jaar.

Wordt geschoten door wagenvoort,

Oostkadijk te Nijkerk (28-10-2011)
Bekendmakingnummer 4701
Kenmerk MPM23241
Type bekendmaking vuurwerkvergunning
Titel Oostkadijk te Nijkerk (28-10-2011)
Bedrijf Wagenvoort Vuurwerk B.V.
Gemeente Nijkerk

Net even wezen kijken. Had gehoopt mee te kunnen helpen met opbouwen. Helaas mocht dat volgens hun niet meer door de regelementen van tegenwoordig. Tenzij je van te voren in de papieren staat.
Wat ik zelf wel jammer vind is dat het puur consumenten vuurwerk zal zijn vanavond.

Net even wezen kijken. Had gehoopt mee te kunnen helpen met opbouwen. Helaas mocht dat volgens hun niet meer door de regelementen van tegenwoordig. Tenzij je van te voren in de papieren staat.
Wat ik zelf wel jammer vind is dat het puur consumenten vuurwerk zal zijn vanavond.

Meestal is het in Nijkerk wel consumenten vuurwerk. Maar toch; vuurwerk is vuurwerk en ik heb wel weer zin in een showtje :) Woon je ook in de buurt en ga je ook kijken?

@ Pyrosteen

Je hebt gelijk en ben ook zeker wel wezen kijken ;)
Vond het begin zwaar matig. Erg slechte timing met ontsteken. Verder moet ik zeggen dat de kwaliteit van het vuurwerk gewoon goed is. Maar daar tegenover staat weer dat er gewoon (te) veel quantiteit nodig is van dat zelfde vuurwerk om het gewenste resultaat te behalen.

Uiteraard wel vermaakt, leuk dat het geregeld werd en goed om weer in de stemming te komen!

Uiteraard vragen mag maar, ik vind dit zelf nogal een rare vraag. Beetje te vergelijken met zal ik je helpen met vuurwerk afsteken op oud en nieuw?

Wil je zo graag vuurwerkshows bouwen doe dat dan niet op deze manier maar kijk eerst eens of er een bedrijf is dat je een stageplek gunt. Dan zet je mensen niet voor het blok in ieder geval.

Met alle respect dat vraag je uberhaupt toch niet. Kijk als je vraagt kan ik ff wat foto`s maken ofzo, dat is een ander verhaal.
Maar vragen als je kan helpen met het bouwen van een show... neej het zal niet in me opkomen, om dat zo direct te vragen. Tenzij je de mensen kent / goede band met ze hebt.

En wat San quinton zegt, gewoon afwachten die dag komt van zelf. Diverse schietbedrijven zitten hier op het forum en lezen dus ook mee, ze zien vanzelf wel dat jij gemotiveerd bent, of intresse toont in het bouwen/schieten van shows. En dan komt er een dag dat je miss een mailtje krijgt met die vraag erin.

Gewoon afwachten, en komt goed !

Ongelofelijk gaan ze er nog over lopen zeiken ook. Ik ben er gewoon naar toe gegaan of ze nog wat handjes konden gebruiken. Ze immers ook maar met zijn 2en. Helpen tillen of dingen verzetten is ook opbouwen. Maar nee hier gaan we meteen weer veel te diep op de materie in....

Ik snap het hele punt ook niet echt HappyFeet, jij hebt, net zoals iedereen hier op het forum, een grote passie voor vuurwerk. Dan staan we toch altijd vrij om te vragen of we misschien mee mogen helpen? Ik zeg altijd maar zo, niet geschoten is altijd mis hé! Over hoe je wel eens bij een schietbedrijf kunt werken is ook maar weinig duidelijk, dus tjah, je moet op een manier beginnen met de vraag... Blijkbaar word je vraag niet gewaardeerd, dan niet hea.

Ongelofelijk gaan ze er nog over lopen zeiken ook. Ik ben er gewoon naar toe gegaan of ze nog wat handjes konden gebruiken. Ze immers ook maar met zijn 2en. Helpen tillen of dingen verzetten is ook opbouwen. Maar nee hier gaan we meteen weer veel te diep op de materie in....

Laten we het er op houden dat wanneer je een echte liefhebber bent, je ook iets van de huidige wet en regelgeving af weet. Maar gezien je antwoord op mijn nette reactie is dat wellicht iets teveel gevraagd.
Schiet zelf sinds lange tijd shows, ben pyrotechnicus en geloof me, dit wordt niet echt gewaardeerd door veel pyrotechnici.
Snap je passie voor vuurwerk helemaal maar je bravour is in mijn ogen echt misplaatst.

mvg.
San quinton

Laatst bewerkt:
Het filmpje is (per ongeluk) gewist door degene die de show had opgenomen, met wie ik ging kijken...

Laatst bewerkt:
@HappyFeet

Ja helemaal gelijk, de opbouw en timing hadden wat beter gekund.
Maar ik vond daarentegen de kleur- en effectcombinaties wel heel goed gekozen :)
Overigens was de pauze voor de finale, na het tekstbord, ook wel grappig vond ik.

Back
Bovenaan