nightglow Oldenzaal 24-8-12

oerendhard

VWC lid
108R6873.jpg

Vrijdagavond, zodra het donker is, worden de ballons opgesteld. Zij worden ruim een kwartier lang verlicht door de ballonbranders op de maat van meeslepende muziek.
De Nightglow zal traditiegetrouw plaatsvinden aan de rand van de vijver en vergezeld worden van een enorme lichtshow, muziek en een spectaculair vuurwerk!

wie: Dreamfireworks
wat: consumenten vuurwerk +?
waar: Oude Almeloseweg 11 te Oldenzaal
wanneer: vrijdag 24 augustus 2012
tijdstip: tegen 22:15
bron: twenteballooning.nl
Entreeprijs bezoekers € 5,-- Parkeren GRATIS
Kinderen tot en met 5 jaar GRATIS

Wie gaan hier nog meer heen ??
Ik ben er bij vanavond
Eindelijk weer een showtje bekijken Heerlijk

Ik was hier ook aanwezig en moet zeggen dat het steeds verder achteruit gaat wat betreft het vuurwerk. Zo werd er een paar jaar geleden flink geknalt, nu alweer stukken minder.
Er werd veel gebruik gemaakt van single shots. Af en toe een blokje er tussen door en dat was het ook. Als afsluiter een waaier van saluutjes.
Verder werd er naast het vuurwerk ook gebruik gemaakt van lasers en natuurlijk de ballonnen die branden op de maat van de muziek.
Het vuurwerk werd geschoten vanaf een klein ponton in het water.

Wat betreft het vuurwerk is het geen showtje waar je echt kilometers voor moet rijden. Woon je dicht in de buurt dan is het redelijk te doen.

Ik hoorde wel dat het een hel is om weg te komen met de auto, dus als je met de fiets kunt komen, dan is dat zeker te adviseren.

Back
Bovenaan