Nightfall [Uitloop]

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1232
Artikelnaam: Nightfall
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Mine up to red glitter willow with blue stars
Tijdsduur: Ca. 25 seconde
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: €37,49

'Een topper. De straat staat gegarandeerd op zijn kop met deze cake.'

1232-Nightfall-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Kickuh mine, grote boeketten maar ik vind ze niet mooi gevormd, noch opvallend, en voor de prijs is het allemaal dan te snel voorbij

Ik vind het een hele mooie cake. Super goede mine! Sommige boeketten zijn inderdaad niet super gevormd maar ik vind het over het algemeen een mooie cake!

Deze efect woord gewoon niet goedkoop gemaakt. En 37.50 is dus een mooie prijs. En dit soort boeketen komen mooier uit als je hem in de straat schiet. :)

Heerlijke cake. Dat niemand eerder op de combinatie van blauwe peony's en rode blinking willows is gekomen zeg. Echt een cake om van te genieten! :)

Als die goed presteerd,de mooiste cake van Zena! De combinatie Mine up to red glitter willow with blue stars,is lekker fris en gewaagd.

Wat een geweldige mooie cake is dit zo als ik hem zie op het filmje van Racemonster.
Ook de kleuren en effecten goed gecombineerd ,deze willows zie je niet zo vaak ik zet hem op m'n lijstje!

foei wat een mooi blok dat ben ik nog niet tegen gekomen
nou dacht ik dat ik wist wat ik wou
vergeet het maar die wil ik er ook bij hebben .
en misschien past hij wel in een mooi project

Woooh! Gaaf!! Ik vind hem wel anders presteren dan op de officiële productvideo. Ik vind het niet echt een duidelijke glitter willows meer. Daarentegen vind ik de boeketten wel groter en voller overkomen! Lijkt me een top cake!!

Wat een ongenadige klappen kwamen hier vanaf zeg. Zo intens dat het boeket (blauwe sterren, rode willow) helaas nog wel eens uit elkaar geknald werd. De intensiteit doet het schone net iets teniet eigenlijk. Maar als geheel werkelijk een indrukwekkend product.

Die van mij stopte er na 4 schoten mee, maar die vier die ik zag vertelde me deze cake te redden, te repareren en volgend o&n verder te schieten...

Die van mij stopte er na 4 schoten mee, maar die vier die ik zag vertelde me deze cake te redden, te repareren en volgend o&n verder te schieten...

Dat gaat dan beter dan mijn Psycho Mania die het na 4 schoten voldoende vond door harakiri te plegen. Verzorg die Nightfall dan maar goed, dan kan je straks nog genieten van de overige 32 schoten :D

Wat vond je trouwens van de eerste vier schoten zelf?

De Nightfall krijgt een warm bedje zodat de rest goed ze best gaat doen:)

De eerste vier schoten waren gigantisch ja, mine erbij, klapten hard en laag, best indrukwekkend.
Was beetje kort om oordeel te geven, maar kleuren waren ok:)
Wordt vervolgd...

Deze cake heeft al twee jaar mijn aandacht maar toch zie ik er steeds van af als ik de demo filmpjes en het originele filmpje bekijk, dan zie ik namelijk een groot verschil. Misschien volgend jaar toch maar de stoute schoen aantrekken :wink:

Back
Bovenaan