Night of Terror

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 3724
Artikelnaam: Night of Terror
Bruto Gewicht: 2 kg
Netto Kruitgewicht: 277,5 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Felgekleurde rode staarten schieten links en rechts schuin de lucht in, met in het midden rood met goud gecombineerde boeketten. Een uniek product voor de échte liefhebber!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €39,99 - Actie artikel

night of terror.PNG

Ik heb m 2x besteld icm andere producten. Was overigens geen minimum bedrag noodzakelijk bij de dealers die ik bekeken heb. Kon zelfs dit product 1x aanschaffen als het moest

Ik heb deze gezien in de straat. Het is wel een een-op-een omlabeling van de Beast Mode van Katan. Hij was wel gewoon top! Het dwarrelende goud was nog mooi zichtbaar, ondanks de wind.

Met Halloween was hij blijkbaar 19,99 Euro. Voor die prijs zou je deze, of die van Katan, gewoon altijd mee moeten pakken. :D

Deze inderdaad met de Halloween actie meegenomen, kort maar krachtig.
Heb er nog 1 van bewaard voor komende jaarwisseling.

Maar eerlijk is eerlijk, hoger dan 20/22€ zou ik het niet geven gezien het toch echt wel binnen 6 seconden leeg schiet.

Ik neem aan dat we deze producten nu als de nieuwe ''LOUD'' lijn van Katan kunnen gaan aanschouwen. Het waren volgens officiele communicatie destijds geen omlabelingen, maar ik denk dat we allemaal kunnen concluderen dat het daadwerkelijk omlabelingen zijn en dat we mogen veronderstellen dat met het wegvallen van Katan deze producten verkocht zullen gaan worden ter vervanging van.

Niks mis mee, maar goed om te weten als freak die op zoek is naar de ''LOUD'' lijn :)

Ik neem aan dat we deze producten nu als de nieuwe ''LOUD'' lijn van Katan kunnen gaan aanschouwen. Het waren volgens officiele communicatie destijds geen omlabelingen, maar ik denk dat we allemaal kunnen concluderen dat het daadwerkelijk omlabelingen zijn en dat we mogen veronderstellen dat met het wegvallen van Katan deze producten verkocht zullen gaan worden ter vervanging van.

Niks mis mee, maar goed om te weten als freak die op zoek is naar de ''LOUD'' lijn :)

Ik ben benieuwd onder welke naam we de King of Blue en Delta Echo gaan zien dan en natuurlijk of ze tegen Katan prijzen of WTF prijzen verkocht worden. In het laatste geval zullen ze niet snel meer bij mij in de collectie zitten...

Back
Bovenaan