Night full of stars 2016.

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Eigelijk wilde ik hier niets meer posten om het illegaal gebeuren.
Maar dit filmpje wilde ik jullie niet ontnemen.

Ik wou hier ook niks meer plaatsen ivm het gezeur van bepaalde mensen, heb toch weer een topic gemaakt en er zijn gelukkig mensen die het wel waarderen!! Dat balblabla verhaal omtrent van illegaal vuurwerk ben ik nou wel een keer klaar mee!! GENIETEN moet je van deze beelden!

Laat mensen maar lekker zeveren ze hebben niks beters te doen ik kan het in ieder geval zeer waarderen en ga zo door

Ps die blinker shell van zink man man man

Juist. Dat kan in een wijk waar ze goef vuurwerk wel kunnen waarderen.
Een groot vuurwerk feest.
Puur genieten!!

Hopelijk gaan jullie mij nu volgen op YouTube.
Hier zal ik geen filmpjes meer posten van mijn vuurwerk waar het hier tegenwoordig verboden is.
Mijn filmpjes zijn te zien op mijn kanaal.
Volg like en sub.
Hopelijk zie ik jullie daar.
En bij deze bedank ik VWC toch maar voor de mooie tijd en jaren hier waar ik ontzettend van genoten hebt.
Maar voor mij houd het hier voor een groot deel op.
Dit omdat mijn intresse ergensanders liggen.
Nogmaals dank allen voor een fantastische gezellige en mooie tijd.

Jammer dat je tot die beslissing komt Remco....
Maar waarschijnlijk kriebelt het toch teveel en zul je hier weer terugkomen :wink:
Blijf op je kanaal (en eventueel FB) maar wel van die kwijlfilmpjes posten, vooral die unieke shells :applause:

oohw ik ga niet weg van het forum al merk ik wel dat het steeds minder wordt.
Echter heb ik nog teveel film materiaal van shells blokken enzv wat hier niet meer geplaatst mag worden.
dus heeft het voor mij weinig tot geen nut om hier langer te blijven posten.
zo juist heb ik een 150mm italiaanse blinker geupload.. deze mag je hier niet meer plaatsen dus houd het gewoon op.
en zoals ik al zeg.. een van de redenen dat ik hier zo actief was is omdat ik hier mijn passie van apart buitelands spul kon delen.
echter gaat dit nu weg.
op consumenten vuurwerk richt ik me ook maar niet in het open baar.
maar goed ik zal echt een stuk minder hier te vinden zijn.. al kijk ik elke dag wel stiekem.
Maar de activiteit gaat er gewoon uit.

toch bedankt allen voor de hartverwarmende reacties!:thumbsup:

Ik sluit bij je aan man!! ik ga hier ook niks meer uploaden, de helft mag er niet opstaan en er is een hoop gezeur hier!! ga wel lekker naar vuurwerk-fanaten !

Back
Bovenaan