[NIEUWS] - Vuurwerkverbod is geen optie!

Als er geen verbod zou komen moet de overheid veel geld uitgeven aan extra politie, en dat is juist wat ze niet willen.
Maar van de andere kant: als er een verbod komt, koopt inneens iedereen producten zoals Cobra 6 en die schade zal niet te overzien zijn.

Het is niet alleen dat er veel illegaal naar nederland gaat komen maar,
wat denk je van vuurwerkverkopers die tonnen hebben moeten inversteren voor de bouw van bunkers en die op dit moment nog gebouwd worden, sprinklers, folders,keuringen en noem maar op!!
Er zijn meer als 1500 winkels en sommige hebben alleen vuurwerk als inkomen.
Wat denk je als deze mensen schade claims gaan indienen??
Dit gaat lopen in de miljarden.
Een vuurwerkverbod in de ene gemeente wel en de andere niet gaat hem ook niet worden.
Zal lekker druk worden dan in de gemeentes waar het wel mag:wink:
en per gemeente een show te gaan doen is helemaal niks.
441 gemeentes,veel te weinig pyrotechnici en dan al die politie mensen die moeten worden opgetrommeld daarvoor.
Waar halen ze het geld vandaan:bonk:
Massa's mensen die mischien willen gaan kijken met hun dronken kop word een hel!!
Betere voorlichting,zwaardere straffen,vuurwerkbril en zo kan ik nog wel ff dorrgaan maar, een verbod,gaat absoluut niet werken.

Van mij mogen ze het verbieden hoor.
Maar het word alleen maar erger dan nu.
Want denk na: in BE gebeuren er nauwelijks ongelukken terwijl het wel zwaarder is.
En als he verboden is word de illegale markt alleen maar groter en haal ik alles illegaal.
Dat willen ze natuurlijk ook niet ;)
Of wat denk je van het alcoholverbod in america? Dat hebben ze een paar weekjes / maandjes gehad en toen stopte het. Je hebt er minder controle op.
En ik ben het er ook mee eens (merk ik bij mijzelf altijd) 1x goed knallen en je kan er weer een tijd tegen aan.

Van mij mogen ze het verbieden hoor.
Maar het word alleen maar erger dan nu.
Want denk na: in BE gebeuren er nauwelijks ongelukken terwijl het wel zwaarder is.
En als he verboden is word de illegale markt alleen maar groter en haal ik alles illegaal.
Dat willen ze natuurlijk ook niet ;)
Of wat denk je van het alcoholverbod in america? Dat hebben ze een paar weekjes / maandjes gehad en toen stopte het. Je hebt er minder controle op.
En ik ben het er ook mee eens (merk ik bij mijzelf altijd) 1x goed knallen en je kan er weer een tijd tegen aan.

de drooglegging in america ging over een periode van 13 jaar(en dus niet een paar maandjes)

Back
Bovenaan