Nieuws van Royal Fireworks

Wel onhandig, maken ze net nieuwe filmpjes met oude labels:p
Zou wel mooi zijn als gelijk de nieuwe labels erop kwamen

Maar het is toch die label bij de topic van thears of buaty?

Lesl,De filmpjes die nu zijn geupload zijn de filmpjes van de oude cakes,Maar nu beter in beeld gebracht en betere kwaliteit.
Op de beelden van de nieuw te introduceren items zullen we nog even moeten wachten denk ik.

Jah, de reacties komen wel als de nieuwe producten en labels bekend gemaakt worden. Ben heel benieuwd wat iedereen ervan zal vinden! Ik heb er in ieder geval alweer ongelooflijk veel zin in! Beloofd allemaal veeeeeeel goeds!

Groetjes Dim

Lesl,De filmpjes die nu zijn geupload zijn de filmpjes van de oude cakes,Maar nu beter in beeld gebracht en betere kwaliteit.
Op de beelden van de nieuw te introduceren items zullen we nog even moeten wachten denk ik.

Dat weet ik, maar ik bedoelde dat het handiger zou zijn als gelijk de nieuwe labels bij die nieuwe filmpjes kwamen, zou nogal wat werk schelen:p

Dat weet ik, maar ik bedoelde dat het handiger zou zijn als gelijk de nieuwe labels bij die nieuwe filmpjes kwamen, zou nogal wat werk schelen:p

Red Factory & Royal Garden hebben geen nieuw label hoor? :p

Nieuwe label(s) voor de nieuwe producten die zijn klaar je hebt denk bericht van Twitter beetje verkeerd gelezen :rolleyes::bye:

Laatst bewerkt:
Red Factory & Royal Garden hebben geen nieuw label hoor? :p

Nieuwe label(s) voor de nieuwe producten die zijn klaar je hebt denk bericht van Twitter beetje verkeerd gelezen :rolleyes::bye:

Ow oke:p ik had eerst een foto gezien (foto bij nieuwe cake thears of buauty ofz)dus d8 ik, ow zijn dat de nieuwe labels? mooi:p

Vanaf heden heeft Royal Fireworks Nederland B.V. als importeur geen twee vuurwerk lijnen meer voor consumenten op de nederlandse markt maar 3 vuurwerklijnen. Deze consumentenvuurwerk lijnen zijn artikelen met alleen maar siervuurwerk welke geinspireerd zijn vanuit de professionele vuurwerkmarkt. Houd u onze site in de gaten om te zien of er bij u in de buurt een vuurwerk winkel is waar u onze artikelen kan kopen. Vanaf vandaag is Royal Fireworks gecertificeerd met het CE keurmerk. Al onze artikelen zijn grondig getest en hebben de kwlaiteits testen van het CE doorstaan.

The Red Factory Collectie The Royal Garden Collectie The FU Collection

Dit jaar zal ons vuurwerk assortiment uitgebreid worden met the FU collection. Fu staat in het chinees voor blijheid, vreugde, rijkdom en feesten. Als u de artikelen in het echt zult bewonderen komen deze begrippen vanzelf bij u boven borrelen. In de FU collectie zitten zowel losse artikelen als ook pakketten.

Vuurwerk kopen? Bekijk dan onze artikelen website 'vuurwerk kopen'
U kunt hier zien wat ons vuurwerk is en wat u hiervan mag verwachten. Bekijk alle artikelen en hun effecten via foto's en films.

Deze drie vuurwerk lijnen zijn zeer divers. De vuurwerk lijnen bevatten zowel kleine als grote consumenten vuurwerk artikelen. Alle Fireworks cakes zijn op een veilige en professionele manier ontworpen en geproduceert. Al het vuurwerk voldoet aan de nederlandse wetgeving volgens het vuurwerk besluit en is getest door TNO.

De import van de vuurwerk artikelen van Royal Fireworks Nederland B.V. zijn zo ontworpen dat de fireworks cakes maximaal gevuld zijn. Royal Fireworks heeft professioneel Fireworks in een consumenten vuurwerk jasje weten te gieten. Dit zult u terug zien in de vuurwerk effecten, de knal en de grote van de vuurwerk effecten.

Kwaliteit, dat is Uw winst!

http://www.royalfireworks.nl/

Wat een genot die nieuwe producten. Ik hoop ze weer voorbij zien te komen bij een of andere show/demo/meeting.
Belooft weer wat met de nieuwe producten erbij! :)

Het laatste nieuws van Harings Vuurwerk

Pyrotechnici van RoyalFireworks naar Dubai !
Volgende week vertrekken enkele Pyrotechnici van onze leverancier RoyalFireworks voor een week naar Dubai om te helpen een groots evenementen vuurwerkspectakel op te bouwen. We hebben beelden van dit spectakel van vorig jaar. Als je zó iets tot stand brengt mag je bést trots zijn, vinden wij. En dan te bedenken dat deze Pyrotechnici óók de hand hebben in de produkten van RoyalFireworks, úw vuurwerk dus!

Kijk en huiver...... http://www.elpyro.com

http://www.harings-vuurwerk.nl/

Royal Fireworks zal vanaf dit jaar waarschijnlijk in Duitsland te koop zijn.
Roeder Feuerwerk (Wachenroth) gaat op 19 maart a.s. producten van Royal Fireworks testen en filmen. De producten hebben al een BAM-id nummer.
Bron: www.feuerwerk.net

Back
Bovenaan