Nieuwjaars naschokken/stuipjes

chappie

VWC lid
Hoi vwc leden ik vroeg mij af of er bij jullie in de buurt nog hier of daar word gestookt?bij mij wel alleen nog maar knal in de nacht geen sier meer.

Bij ons in de buurt(veluwe)nog redelijk wat geknal en toch ook nog wel wat potten.Heb zelf nog wat afgestoken op de verjaardag van mijn broer.Had nog wat Duits vuurwerk over.(alligator en wat duitse pijlen)

Hier helemaal niets meer. Sinds afgelopen 2 weken helemaal stil. Alhoewel, afgelopen weekend een paar knallen gehoord maar dat was een eind weg.

Heel af en toe zie je in het weekend nog een paar potten de lucht in gaan (maar dat gaat eigenlijk altijd het hele jaar zo door, blijkbaar iemand met een groot budget in de buurt :D). Verder helemaal niets meer, ook geen knal.

Afgelopen zaterdag ging het hier behoorlijk los en dan heb ik het over tientallen knallen in een paar uur tijd, maar goed dat het meldpunt is gesloten , lolll

Hier is het vooraf al vrij stil en na de jaarwisseling hoor je zo nu en dan een single shot of een kleine cake, meer niet. Dit jaar wel halverwege de maand een langdurig gedonder in de verte, ging minutenlang door en aan het eind constant salvo's. Vermoed iemand met een groot blok of een flink aantal overgebleven cakes hehe, kon niets over een show vinden in de omgeving.

elk weekend gaat er hier nog wel iets de lucht in eerlijk gezegd....en dat zal niet echt veranderen gok ik zo...was afgelopen jaar al net zo...af en toe gaan er in het weekend wel wat blokjes de lucht in....op zich leuk, maar soms best storend..

Af en toe hoor ik wel het een en ander de lucht in gaan, helaas te ver weg om te zien en dan vind ik het eerder storend dan leuk :p

Ze weten bij ons nog niet dat oud en nieuw afgelopen is op deze manier kom ik niet van de kriebels af, ik ben bijna in staat om naar een of ander bospad te sjeesen om een pakje thunders op te stoken:).

Van het weekend nog een leuke cake gezien precies om 00:00 dus zal wel iemand jarig zijn geweest:p En verder nog een paar losse thunderkings gehoord.

Back
Bovenaan