Nieuwe website Rubro

heren,

as we speak zijn we super druk met de site(s). Het kan zijn dat de informatie op de website incorrect is. Allen om sommige dingen te testen kan deze niet in de test stand blijven.
We werken er hard aan om zo spoedig mogelijk alles correct werkend online te krijgen.

We zijn overgstapt naar een ander achterligend systeem. Voor ons het ook deels nieuw. But working on it!

gr robert

Euh, komt dat Pyropartner überhaupt nog online dit jaar? Staat al paar maanden dat dat binnen enkele dagen gaat gebeuren. Via vuurwerkshopper.nl zijn trouwens ook geen dealers te vinden of info van waar daar besteld vuurwerk af te halen.

Elburgersc,

Zo da s'mooi en dat zijn nog s'verassingen ik ben zeer benieuwd naar de rest. Ik kan niet wachten op de demo. Lekker hoor

Belangrijk!!!!
Dit is de uitnodiging voor onze winkeliers!!!

Hier gaan wij eerst formeel het gesprek mee aan, en zal de zaal alleen toegangbaar zijn voor genodigden!!

Rond 21.30/22.00 uur zal de demo zijn.

Gezien de vele reacties, kijken we even hoe we alle forum leden het best op kunnen vangen, zodat jullie ook in de gelegenheid zijn de producten te aanschouwen het terrein kunnen betreden en vragen te stellen.
En natuurlijk bieden we een drankje aan.

Nogmaals om teleurstellingen te voorkomen dat je om 19.30 voor een dichte deur staat.

Ik kom hier dus later op terug.

M.v.g

Wim, Rubro Vuurwerk Nederland

Elburgersc,

Thanks Wim lijkt me hartstikke gaaf de¨producten te zien en natuurlijk te aanschouwen! Wacht verdere info af. Succes ermee

:DFantastisch Wim dat je ons de mogelijk gaat bieden om jullie demo met zoals ik verwacht geweldige producten te kunnen bijwonen. Ik wacht rustig af op verdere info. Alvast bedankt.:devil:

Back
Bovenaan