Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, ik vind de website niet zo dendert moet ik zeggen, de oude kwam beter uit de verf, helemaal omdat er onderaan twee potten staan, staat best slordig. Maarja, het gaat ook om die inhoud, het is nog even afwachten!![]()
Wim,
Voel je niet direct aangesproken; ik snap dat jij er zelf ook weinig mee te maken hebt gehad. Maar wil je doorgeven aan de video editors en filmers van het vuurwerk dat ze alles veel te ver hebben geprocessed? Er is veel te veel geëdit in de films: losse fragmenten zijn aan elkaar geplakt, uitzoomen en dan weer inzoomen (valt niet te ontkennen) en soms slechte plaatsing van de afbeeldinkjes (terwijl de cake al schiet, zie je nog een afbeelding en naam van de cake midden in beeld).
Ook zou ik het waarderen als alle producten per stuk worden afgeschoten, en niet per twee zo als nu het geval is. Als het dan tóch per twee geschoten wordt, vermeld dat dan op zijn minst bij de films op de website. Nu wordt de consument misleidt door een film die het dubbele weergeeft van wat ze in de straat kunnen verwachten.
Begrijp me niet verkeerd; ik ben wel blij dát er films staanLang niet alle importeurs hebben van de producten filmpjes online staan. Maar ik ben zelf van mening dat er nog genoeg te verbeteren valt aan de films.