Nieuwe website Rubro

Hij is al online, alleen werken de linken nog niet :sad:, toch wel al genieten als je het zo ziet en wat blijf ik de 1st class en Masterline toch waanzinnig mooie labels vinden en de masterline uitstekende producten hebben ook qua prijs. Nu afwachten tot er beeldmateriaal van de 1st class collection ter beschikking komt, ben heel erg benieuwd naar hun nieuwe label.

Hmmm, ik vind de website niet zo dendert moet ik zeggen, de oude kwam beter uit de verf, helemaal omdat er onderaan twee potten staan, staat best slordig. Maarja, het gaat ook om die inhoud, het is nog even afwachten!:)

Hmmm, ik vind de website niet zo dendert moet ik zeggen, de oude kwam beter uit de verf, helemaal omdat er onderaan twee potten staan, staat best slordig. Maarja, het gaat ook om die inhoud, het is nog even afwachten!:)

We zijn er ook nog mee bezig.
Zoals je kunt zien werkt ook niet alles.

Gr Wim

Op de website wordt gesproken over een demo op 10 september
Is Vuurwerkcrew daar ook bij aanwezig?
Dat zou mooi zijn want dan hebben we films van de nieuwe cake,s

Nee, op deze demo zijn exclusief enkele dealers uitgenodigd en worden er verder geen beelden geschoten.

:bye:

is er al bij iemand bekend wanneer de web site werkt.
het schiet zo niet op, staat nog steeds binnen enkele dagen
groeten

Mooie filmpjes,Super Rainbow Fantasy,Elegance,High Tension 500,en Heavy Load springen er voor mij uit. Toch vindt ik ook,sommige filmpjes niet helemaal duidelijk over komen,maar dat is wat ik er bij voel. Ga dan zeker ook in december een demo bezoeken,om te kijken hoe ze in het echt zijn.

Maar wim en de rest van Rubro,Hartelijk bedankt voor de mooeite,Jullie hebben weer mooi spul gemaakt in china.

Eindelijk beelden! Volgens zitten er erg mooi producten tussen.
Ik kan het helaas door de manier van filmen, en doordat (meestal?) 2 artikelen tegelijk worden geschoten, niet goed beoordelen.
Maar dat komt helemaal goed bij de eerstvolgende demo :D

Rubro, jullie hadden vantevoren de zoomlens van de cameraman moeten afpakken. Nu is van veel cakes niet goed een beeld te krijgen door dat oeverloze in- en uitgezoom. Misschien dat het flitsend moet overkomen, maar een goede weergave van de cakes geeft het niet.

Links en rechts lees ik veel over het filmwerk of het nou mooi is of niet, Tja ieder zo zijn mening.

Wat niet gedaan is, zo ik hier veel lees, is het in/uitzoomen van de cameraman!!
Wel lopen er twee films exact naast elkaar, zonder dat je het echt ziet loopt deze weer over in 1 film.
Vraag me niet hoe en wat maar dit is de simpele uitleg van het bedrijf.

Gr Wim

Rubro Vuurwerk.

Wim,
Voel je niet direct aangesproken; ik snap dat jij er zelf ook weinig mee te maken hebt gehad. Maar wil je doorgeven aan de video editors en filmers van het vuurwerk dat ze alles veel te ver hebben geprocessed? Er is veel te veel geëdit in de films: losse fragmenten zijn aan elkaar geplakt, uitzoomen en dan weer inzoomen (valt niet te ontkennen) en soms slechte plaatsing van de afbeeldinkjes (terwijl de cake al schiet, zie je nog een afbeelding en naam van de cake midden in beeld).
Ook zou ik het waarderen als alle producten per stuk worden afgeschoten, en niet per twee zo als nu het geval is. Als het dan tóch per twee geschoten wordt, vermeld dat dan op zijn minst bij de films op de website. Nu wordt de consument misleidt door een film die het dubbele weergeeft van wat ze in de straat kunnen verwachten.

Begrijp me niet verkeerd; ik ben wel blij dát er films staan :) Lang niet alle importeurs hebben van de producten filmpjes online staan. Maar ik ben zelf van mening dat er nog genoeg te verbeteren valt aan de films.

Wim,
Voel je niet direct aangesproken; ik snap dat jij er zelf ook weinig mee te maken hebt gehad. Maar wil je doorgeven aan de video editors en filmers van het vuurwerk dat ze alles veel te ver hebben geprocessed? Er is veel te veel geëdit in de films: losse fragmenten zijn aan elkaar geplakt, uitzoomen en dan weer inzoomen (valt niet te ontkennen) en soms slechte plaatsing van de afbeeldinkjes (terwijl de cake al schiet, zie je nog een afbeelding en naam van de cake midden in beeld).
Ook zou ik het waarderen als alle producten per stuk worden afgeschoten, en niet per twee zo als nu het geval is. Als het dan tóch per twee geschoten wordt, vermeld dat dan op zijn minst bij de films op de website. Nu wordt de consument misleidt door een film die het dubbele weergeeft van wat ze in de straat kunnen verwachten.

Begrijp me niet verkeerd; ik ben wel blij dát er films staan :) Lang niet alle importeurs hebben van de producten filmpjes online staan. Maar ik ben zelf van mening dat er nog genoeg te verbeteren valt aan de films.

Persoonlijk voel ik me natuurlijk niet aangesproken laten we dat vooropstellen.
Dat het filmen misschien anders moet.........ik kan er mee leven, Persoonlijk hou ik van meer afstand en vol in beeld.(alla China) maar dat is mijn eigen mening. de keus is hiervoor gemaakt.

W.b.t.* de producten zijn ze per 1 of 2 geschoten.(idee om er misschien bij te zetten)

* De producten in beeld terwijl het al af gaat vond ik ook al minder.
Kortom genoeg redenen om de opmerkingen maandag te bespreken.
Gr Wim
Rubro Vuurwerk

Back
Bovenaan