Nieuwe regels voor oude traditie: deskundigen voorspellen effect van vuurwerkverbod

Ik wil niet weten wat er allemaal voor spul er in de medicijnen zit die ik gebruik. En het zijn allemaal hormonen gerelateerde medicijnen, dus daar zit veel zooi in.
Maar ja als ik stop met 1 van de velen dan is het binnen 24 uur gedaan met me.
Daarom ben ik op dat gebied niet zo kieskeurig.

Maar alles wat je eet en drinkt is slecht voor je.
Zijn het niet de pepernoten of zakje friet die je eet, dan is wel het blaadje sla wat op moet eten.

Het vervelende vind ik wel, hoe men onwillekeurig je leven wilt sturen.

Ik wil niet weten wat er allemaal voor spul er in de medicijnen zit die ik gebruik. En het zijn allemaal hormonen gerelateerde medicijnen, dus daar zit veel zooi in.
Maar ja als ik stop met 1 van de velen dan is het binnen 24 uur gedaan met me.
Daarom ben ik op dat gebied niet zo kieskeurig.

Maar alles wat je eet en drinkt is slecht voor je.
Zijn het niet de pepernoten of zakje friet die je eet, dan is wel het blaadje sla wat op moet eten.

Het vervelende vind ik wel, hoe men onwillekeurig je leven wilt sturen.
Daarom kun je dr maar beter helemaal niet over nadenken. Gewoon nemen, je hebt er baat bij en genieten van het leven!!💪

Wat mij vooral irriteert is, als je bewuste keuzes probeert te maken, er toch blijkt dat een ander het voor je vern**kt (of dingen verzwijgt), uit eigenbelang.

Net als qua politiek komt het vaak neer op kiezen uit het minst slechte...

Adviezen voedingscentrum zijn nog altijd ongewijzigd.

Fruit eten is gezond, jammer van die shitload aan pesticiden (Allen onder de norm, maar effect van combi 10 verschillende middelen onder de norm is 'onbekend'.)
Groenten idem.
Drink veel (kraan)water, met een lekker vleugje PFAS, microplastics en GenX.
Alles wat verpakt is, is 9vd10 keer highly processed, met o.a. emulgatoren die je darmstelsel om zeep helpen.

Dan durf je toch niks meer te eten/drinken? Maar dat is ook niet echt gezond... :bonk: 😅

Als het om voedsel gaat moet je blij zijn dat je niet in Amerika woont. Wat een zooi wordt er daar in gemieterd.

Back
Bovenaan