Nieuwe producten Original Fireworks

Euhm, de demo is pas in november (zie vorige pagina) dus snap jouw punt niet zo goed...

Daarnaast raak ik het spoor een beetje bijster. Er komt een demo van Original en deze is aangekondigd voor eind deze maand. De tekst in de beginpost komt van de Beringen-site (link) die zelf in eerste instantie hadden aangekondigd dat ze eind augustus een demo zouden doen en dat is nu dus 2e week november geworden. Maar dat is volgens mij NIET de Original demo.

Wie kan opheldering geven?

Als je pas je spullen in November binnen krijgt dan is een demo niet de volgende dag al geregeld! Ook in belgie niet.

Als je pas je spullen in November binnen krijgt dan is een demo niet de volgende dag al geregeld! Ook in belgie niet.

Ik bedoelde eigenlijk te vragen of Beringen en Original elk een eigen demo gaan verzorgen? Beringen heeft hem nu aangekondigd voor november terwijl Original (waarschijnlijk in Olen) nog steeds eind september op haar forum heeft staan.

Original Fireworks kennende zullen ze daar zelf zo snel mogelijk mee komen wanneer er meer bekend is. Tot die tijd kunnen we blijven gokken en vragen, maar daar schieten we niets mee op (of leeg, in dit geval).

Ik bedoelde eigenlijk te vragen of Beringen en Original elk een eigen demo gaan verzorgen? Beringen heeft hem nu aangekondigd voor november terwijl Original (waarschijnlijk in Olen) nog steeds eind september op haar forum heeft staan.

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Met Beringen heb ik nooit contact.

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Met Beringen heb ik nooit contact.

Daarom dus nog maar even voor de zekerheid: deze hele thread gaat over een aankondiging van Beringen alias Zena Vuurwerk Limburg The Concept Store alias Fireworkshop.be die via hun site een demo aankondigen die van origine voor eind augustus stond gepland. Zie hier het huidige artikel: http://www.fireworkshop.be/nieuw/Nog-nooit-was-vuuurwerk-zo-mooi.html en de aankondiging van eerder dit jaar: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=360806&postcount=139

De titel "Nieuwe producten Original Fireworks" van deze thread, plus alle gegeven reacties hierop, suggereert dat het het hier om de Original-demo gaat en dat hoeft dus mogelijk niet kloppen! Die is voor een andere datum aangekondigd.

Kortom nu is er verwarring ontstaan?

Ik ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe producten. Over het algemeen ben ik wel tevreden met OF, maar ja ik ben tenslotte geen echte expert met vuurwerk. Suggesties voor mooi vuurwerk tegen goede prijs zou ik natuurlijk dan ook graag ontvangen.

Ik zou graag naar deze demo willen gaan.

Een berichtje van Lesley (Original) op Vuurwerkbelgie.com/forum!

Beste Allemaal,
Even wat duidelijkheid.

Als alles een beetje loopt zoals we willen zal er ergens in de eerste/tweede week van oktober een Original fireworks demo zijn.
Wat:
heel veel 500gr
zoals jullie wel gehoord hebben met lekker veel in 1 tube (25gr)
een main + spare fuse
fonteinen van 250gr
een soort van Circo
En nog enkele verassingen die we de volgende keer vertellen...

Het was voor ons in ieder geval een hele leuke "ontwikkel" periode.
stel je voor; 20 schots 500gram voor onder de 30,- en als ik zeg "onder" dan bedoel ik niet 29,99...... ,dan bedoel ik ook niet 1 soort voor op de voorkant van de folder.... dan bedoel ik dat we met een vette collectie gaan komen, voor scherpe prijzen.
dit wordt zo'n leuk seizoen voor ale liefhebbers
grtz

Dat zou echt heel gaaf worden!

Info komt van vwb
De traca's 10 en 20 meter zijn vandaag binnen gekomen.
De 20 meter kost €27.

Aantal films van nieuwe producten,het ziet er erg goed uit.
Films zijn van Corné.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Wat een harde crackling fontijn op het eerste filmpje!

Het tweede filmpje weer crackling, zeer hard dus dan vind ik het alleen maar positief, en die knallen die ik daarna hoor, worden die als salvo de lucht in geschoten?

Ben benieuwd naar meer informatie en andere producten. :)

Kan er ook bij vermeld worden welke producten er worden afgestoken? Ik zie nu wel iets maar ik kan er geen goed beeld bij geven..:)

Back
Bovenaan