Nieuwe opzet Vuurwerkfestival Scheveningen

Organisatie wil vuurwerkfestival pimpen

Organisatie wil vuurwerkfestival pimpen

DEN HAAG - De organisatie van het vuurwerkfestival in Scheveningen gaat de komende tijd in het buitenland inspiratie opdoen om het evenement op te pimpen. Gedacht wordt om het vuurwerk te combineren met een lasershow.

Een andere wens is dat het vuurwerkfestival voortaan onderdeel gaat uitmaken van een arrangement: een paar dagen uit in Den Haag. Het evenement zou dan de slagroom op de taart kunnen zijn, zegt de organisatie.

Het vuurwerkfestival in Scheveningen begint vrijdagavond om 19.00 uur. Het festival wordt dit jaar gespreid over twee weekenden: op 12 en 13 augustus, en op 19 en 20 augustus.

http://www.westonline.nl/nieuws/organisatie-wil-vuurwerkfestival-pimpen

Dat vuurwerk op Scheveningen is meer een soort familie uitje en al die kinderen genieten daar gewoon van.
Overdag hangen op het strand, slenteren over de boulevard, een hapje eten en daarna vuurwerk toe.
Vaders die vuuwerkliefhebber zijn vinden het vast ook niet erg om mee te gaan i.p.v. schoonmoeder bezoeken. lol
Een vriendin van mij heeft daar een appartement met uitzicht op het vuurwerk dus als ik in de buurt ben bel ik even aan om in alle rust te genieten van een schilderij vol leven.

Back
Bovenaan