atravesdelmonzon
VWC lid
Post hier de nieuwe artikelen van 2013-2014 neer. Ben er namelijk vrij benieuwd na wat het dit jaar gaat worden. Ben deze topic ff gestart omdat ik nergens nieuwe artikelen vind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou ook niet weten waarom je nu al te verheugen op NL knallers.
Tja, en ik heb mijn mening en die heb ik geuit zoals men gewoon is op een forum. Je zult er een dagtaak aan gaan krijgen als je jouw opmerking (ieder z'n interesse...) na elk ietwat kritischer noot wilt gaan laten horen, Torr...nogal een open deur.
Wat betreft de nederlandse knallers beste Richardus zal je dit jaar van je stoel vallen. Er zijn knallers dit jaar die op het randje zitten. Kan nog verder niets zeggen maar het komt goed met de Nederlandse knallers.
Dit nieuws slaat echt op mijn lachspieren(slaat niet op de leden hier maar op de vuurwerkbranche)hier word weer een leuke voorzet gegeven om vuurwerkliefhebbers een poot uit te kunnen draaien.ik heb het niet over appels en peren je moet niet met het belgisch spul vergelijken,mijn mening gaat over nederlands spul.hoe het was ten opzichte van hoe het zou kunnen zijn,nou dat heeft men 2012 wel bewezen.mensen lekker maken met dromen over hoe het zou kunnen zijn maar alleen komen met plaatjes en beloftes geen eerlijke product filmpjes met uitwerking etc dus mensen moeten wel kopen nou dat heb ik wel gezien kartonploffers waren het.branche lekker verdienen en de liefhebbers een ilusie armer.dus we gaan weer geld binnen harken
het siervuurwerk is vorig jaar wel verbetert met nu 25 gram per shot.
Gekeurd in categorie 2 mag er flash in zitten.. europees gezien.
Ook mag er een ander type black poeder gebruikt worden.
Deze bevat een sterkere oxidator.
Dat resulteerd in eem hardere knal.
Ja ook in NL kan er met de wetgeving gespeeld worden.
Dus van alles kan ... maar het is afwachten zoals altijd!
En speculeren heeft geen enkele zin. . Heb ik in het verleden al meerdere malen ondervonden.