Nieuw vuurwerkboek van DavidH voor de liefhebbers!

Aan een ieder die het boek heeft besteld, veel leesplezier!
Kruitkoorts en Oliebollengriep, Hein Hofmeesters Ernst en Lust 200 jaar vuurwerkhistorie in Nederland, en de Pyrologus waren erg leuk. Deze heb ik overgeslagen, misschien dat ik bij een herdruk het nog overweeg, maar 34 euro voor een pdf vind ik echt te gortig.

Net lag er een grote witte enveloppe waar iets groters in zat dan de standaard brief in mijn brievenbus.
Heb ik iets besteld, o ja natuurlijk de vuurwerk kalender van Juul.
O ja, ik moet mijn eigen vuurwerk kalender ook nog maken en bestellen dacht ik nog.
Nadat ik de enveloppe had opengemaakt, was ik toch verrast: Het vuurwerkboek van David.
Net even rustig doorgebladerd, er staan echt weer veel herkenbare dingen in.
Mijn ogen vallen toch weer automatisch op de bepaalde dingen, de dealer lijsten uit de jaren 90.
Een foto van een pakje 'garden fireworks' van Black Cat, de oude labels en ga zo maar door wat mij nog niet opgevallen is.
Leuk leesvoer, ik popel om het gaan lezen.

Ziet er goed uit David!

Hier ook binnen vandaag. Lag wel de hele dag onder een krant. Daar is vrouwlief verantwoordelijk voor geweest. Ze kwam er zojuist mee aanlopen met de mededeling dat er nog wat binnen was gekomen. Gelijk even doorgebladerd dat wordt weer smullen. David het boek ziet er prima uit. :kerst:

Back
Bovenaan