Nieuw logo voor Hardix!!

Nieuw logo voor Hardix!!

• Totaal stemmers
    94
Ik ga voor nummer 1, hij is simpel, bescheiden en strak maar valt daardoor juist heel erg op op een zeer positieve manier. Die andere twee zijn mij te glammer en glitter.

Het woord 'portaal' vind ik helemaal niks. Anderen mensen hebben dat ook al aangegeven. Het roept bij mij geen goede associaties op.

Alle drie de logo's loop ik bepaald niet warm voor. Niet krachtig genoeg, geen eigen identiteit. Maar als ik dan toch moet kiezen...kies ik voor 2...reluctantly...

Ben het met je eens Dark Soul! Skip dat hele "portaal" maar, want dat gaat niet werken! Oud Nederlands,niet pakkend en dan kan ik nog wel meer redenen verzinnen.
M.A.W de doelgroep mis je met deze webwinkelnaam.Wij"freaks" zullen het via verwijzingen waarschijnlijk wel vinden,maar dat is je vraag niet,volgens mij.Wij filteren al alle goeie producten uit iedere collectie!:D

Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn vind ik ze alle drie niet echt mooi. Als ik dan toch echt moet kiezen, dan zou ik logo 1 kiezen. Deze straalt nog enigszins professionaliteit uit. vooral logo 3 is verschrikkelijk.

Ik zeg logo 3; dik, duidelijk en leesbaar. Bij 1 en 2 is er té creatief gedaan om een vorm en de letter V van vuurwerk in een te laten smelten, dit komt de functie van een logo meestal niet ten goede.

Vind ze allemaal een beetje net niet. Logo 1 komt beste bij mij over, alhoewel ik 2 erg goed vind alleen de kleuren niet.

Dus Logo 1.

Ik vind 2 het mooist!
met 1 heb ik nix!
wel vind ik 3 het meest opvallend! VP-vuurwerk klinkt lekker:p

Even terug komend op mijn beslissing.(Logo 1)

Toch vind ik Logo 2 wat mooier alleen de opmaak en kleuren... Misschien iets simpeler maken en het is een goed logo?

Roderick, dank voor de gelegenheid dat je ons laat meedenken voor een nieuw logo voor Hardix. De keuze is een hele belangrijke want hij moet langere tijd mee, je gaat niet om de haverklap je logo veranderen.
Ik heb voor 1 gekozen, in mijn ogen het enige professionele logo, en voor mij persoonlijk sprint deze het meest er uit.
Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat er veel betere logo,s te bedenken zijn, misschien een suggestie om VWC leden mee te laten denken over een exclusief logo?

Roderick, dank voor de gelegenheid dat je ons laat meedenken voor een nieuw logo voor Hardix. De keuze is een hele belangrijke want hij moet langere tijd mee, je gaat niet om de haverklap je logo veranderen.
Ik heb voor 1 gekozen, in mijn ogen het enige professionele logo, en voor mij persoonlijk sprint deze het meest er uit.
Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat er veel betere logo,s te bedenken zijn, misschien een suggestie om VWC leden mee te laten denken over een exclusief logo?

hmmm in welk opzicht bedoel je dat .
want volgend mij doet hij dat al

ik stem voor logo 1
waarom?
mooi strak logo.
niet te groot (zoals 3)
prettig/duidelijk te lezen (beter dan 2)
de vuurpijl verwerkt in de V benadrukt het onderwerp nog wat extra vind ik.

Ik ga voor 3.

Die is makkelijk te herkennen op een cake straks van een afstandje. Daarbij vind ik de andere 2 wat onduidelijk. Het lijkt idd alsof er uurwerk staat.

Ik ga voor nummer 1, deze vind ik strak en stijlvol. De rest vind ik wat te gepimpt om het zo maar te noemen.

Back
Bovenaan