NIEUW 2026 - Funky Fun - Wolff Cat1 voor 2026

Lekker door bladeren!!
Mijn favoriet de ShiSing Crackling, geeft toch wel dat gevoel van lang geleden met een rugtasje om de straat onveilig maken!

Chain Thunder Crackling! erg benieuwd of de Crackling ook een beetje goed is dit jaar. verpakking als de oude 90sh maakt t alleen maar mooier!
met de caalogus hebben we hopelijk dan toch nog iets om door te bladeren dit jaar :d

Toch wel de oldskool “grondbloem”! Dat doosje schreeuwt gewoon pure nostalgie! Mooi dat jullie dit terug op de markt brengen, ennn mochten jullie nog een oud doosje hebben liggen als in dummy? Zie ik graag een dm🤩

De Shising Crackling geeft mij een nostalgisch gevoel met dat heerlijke rode papier net als de Celebration Crackling XXL, Golden Moon Travelers en Rocket Rangers is het gewoon geweldig om dat soort ontwerpen te zien. Maar mijn favoriet is toch wel de Roman Handheld Candles.

Het is dan ook zeer aannemelijk dat ik hier wel het een en ander van koop om lekker door het jaar heen te stoken.

Ik ga ook voor de grondbloemen in de oude verpakking.
Of toch voor de golden moon traveler.... De roman handheld candles zien er ook tof uit.
Ik ben dol op de oude uitstraling.

In het jaar dat helaas alles anders gaan worden gaan we gelukkig wel terug naar de traditionele oude verpakkingen.

Ik vind het echt gaaf dat dit artikel er is.
Ik vond de Red Lantern fountain ook echt super mooi.

Back
Bovenaan