Nietonsvuurwerk.nl

Richardus

VWC lid
Ik hoorde hier een spotje van op de radio, een website die wil duidelijk maken dat overlast door illegaal vuurwerk komt en niet door siervuurwerk, en poogt er feiten en cijfers erover te presenteren. Initiatiefnemers zijn mij onduidelijk.

https://nietonsvuurwerk.nl/

Lijkt bij de importeurs weg te komen. Als je het Kopje Veiligheid aantikt. Begint de zin met: Als Nederlandse vuurwerkimporteurs zetten wij ons elke dag................

De houder van het domein is Sedna Software in Roosendaal, laat nou net op dat adres ook Vesta Vuurwerk en Horeca Vuurwerk zitten. Wellicht is de eigenaar het gezeik rondom de vuurwerkdiscussies zat en heeft iets opgezet met andere partijen en importeurs?

Ik hoorde de spot net weer voorbij komen op Radio 2. Dit is echt een hele goede zet. Hopelijk helpt het tegen de hersenspoeling van het volk door de linkse kliek.

gaat niets meer helpen maar wel netjes gedaan.
man man….pruim. Ik vind het juist een mooi initiatief en mooi dat er een tweede partij is die zich er zo voor inzet. Discussie is afgelopen jaar, naar mijn mening, wel degelijk genuanceerder geworden tov andere jaren.

Ik vond deze wel leuk, die gaat ik onthouden.

In Nederland worden naar schatting zo’n 910 miljoen stuks vuurwerklontjes aangestoken. De kans op een ongeval is daarmee 463/910.000.000 = 0.00000051 (1 op 2 miljoen)

Ik vond deze wel leuk, die gaat ik onthouden.

Dit lijkt me sterk. Met een omzet van ongeveer 80 mln. zou dat betekenen dat de gemiddelde prijs van een product onder de €1 ligt. Was het maar zo’n feest :wink:

9,1 mln. stuks lontjes is wat realistischer. Maar ook dan is de kans niet veel groter.

mwah, alle doosjes grondbloemen, knetterpelletjes- en balletjes, rotjes die vroeger niks meer kostten enz etc...

Hoorde vandaag ook dit spotje op radio 2 netjes wie hier achter zitten mooi initiatief.

Hoorde op 3fm ook van HVLV voorbij komen was ook zeer netjes kijk op veilig vieren.nl kon er maar 1 zijn Hoorde ik ook opeens voorbij komen.

Prima initiatief met een mooi, duidelijk opgezette website met veel feiten. Prima zet!

Back
Bovenaan