[Next-Generation] Supernatural

Artikelnummer: 873
Artikelnaam: Supernatural
Bruto Gewicht: 5750 gram
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Aantal Schoten: 34 schoten
Effectomschrijving: gouden flash boeketten met rode en groene boeketten, cracklingregen met explosies in gouden kronen, kleurige crackling tails samen met blauwe parels, de afsluiting word verzorgd door crackling boeketten en gouden bogen met harde burstknallen
Tijdsduur: 26 sec
Stijghoogte: 8-16 meter
Richtprijs: €...,-
Verpakkingseenheid: 2/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Euhm...de adviesverkoopprijs is dit jaar €89,95 :shocked: Is deze cake dan echt 30,- duurder geworden in een jaar tijd...?!

Hier is mijn film van Supernatural gemaakt tijdens de demo van 10 november:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik me niet vergis was 59,95 de buitenkans prijs van afgelopen jaar.. toen was deze in de aanbieding.
Dus het kan zomaar dat deze dit jaar 30euro hoger in prijs ligt;)

Prachtige, volle multicolour mines met daarbij nog een leuke finale en zeeer harde cracklingmijnen.. supercakeje om te zien!

Ziet er mooi uit, totdat je de prijs bekijkt.
Mijn hele budget voor een pot met heel veel mines en maar een paar boeketten?
Nee, doe mij dan maar een paar leuke potten!

Derk.. mag ik je vragen je mening wat verder uit te bereiden?:)
Je vind het een mooie cake,, maar wat maakt 'm mooi? en wat zorgt er dan voor dat je 'm toch te duur vind?

Als je je mening beargumenteerd help je andere leden met het maken van goede keuzes;)

Heeft iemand deze bak in de straat meegemaakt? Ik kan hem dit jaar voor 30euro krijgen en dat lijkt me opzich wel een leuke prijs voor deze cake..

Back
Bovenaan