S-type review
S-type review
Omdat er niet veel info over dit pakket is, en iedereen weet niet echt wat ze ervan moeten vinden(soms goed, of bagger slecht) heb ik een soort review gemaakt en wat foto's,filmpjes, en de effecten omschreven.
I had dit pakket dus omdat veel mensen op avp en in de boerenbond het aanraadde

zo verliezen ze dus klanten zoals ik, want ik koop het nooit meer!
de mortier ging niet eens af, en een ander potje waar mines uit kwamen gingen ook niet af, 2 potten vielen ook nog om, en 1 of 2 freakyflyers gingen ook niet af.
de helft deed het dus maar, en het waren zowat allemaal fontijnen, ik heb 2 schietpotten gezien, en een die niet afging.
hier de foto's en filmpjes:
deze ging niet af, zou 6 shots crackling mine moeten hebben,(mine is dan ook nog me lievelings effect

was echt teleur gesteld toen.
Zeer langdurige fontijn, hij duurde 2 minuten
Fontijntje met crackling
dit was het kleinste ding, en toch heel leuk! fontijn met fluit.
mortier die niet afging, effect stond er ook niet op.
Weer een te lang durige fontijn.
dit was een schietpot

mijn filmpje (crackling tails)
Weer een fontijn, gewoon weer crackling en stars.
eindelijk weer een schietpot! het was een ruitecake, die tails schoot
En mijn filmpje
de hele zooi bij elkaar.
conclusie:
aangezien dat je toch wel veel producten krijgt, en veel producten lang duren(fontijnen) en je hebt 3 schietpotten(cakes) en een mortier en freaky flyers en ook nog een romeinse kaars, vind ik dit pakket niet slecht. je moet ook denken wat je anders voor 27 euro zou krijgen.
maar dit jaar neem ik gewoon 3 goeie cakes voor 27 euro, en daar ben ik veel blijer mee!
het is echter wel leuk voor vader en zoon, die op nieuwjaar iets af te steken moeten hebben, en iets beters willen dan een kinder pakket!
sorry dat ik geen foto heb van de romeinse kaars, die was echter wel weer leuk.
en van de freaky flyer heb ik ook geen foto, maar van alles een filmpje!
ik moet het nog wel ff op blip.tv zetten, dus daarom staan er ook nog maar 2 filmpjes.
gevlieve deze foto's etc niet over te nemen zonder pyromaniaqs.f erbij te vermelden.
dank u!