[Next-Generation] Ready To Rumble

readytorumbleps2.jpg

Artikelnummer: 917
Artikelnaam: Ready To Rumble
Bruto Gewicht: 8.850 gr.
Netto Kruitgewicht: 1.306 gr.
Effectomschrijving: 8 goed gevulde cakes uiteraard met veel heftige crackling effecten en zware burstknallen
Richtprijs: €89.00
Verpakkingseenheid: 2/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me stug dat je 8 maximaal gevulde cakes voor 89 euro hebt als je beseft dat menig 500 grammer al 70 euro is en het gewicht van dit pakket dan ruim boven de 10 kg uit zou gaan komen. :D

Zal nog wel een pakket uit de tijd van de oude vuurwerkwetgeving zijn of een slordigheidsfoutje in de verkooptaal die door een vuurwerkfreak opgemerkt wordt :D

Uitwerking van de producten zien er wel goed uit als ik dat plaatje zo zie, maar over de kwaliteit ervan kunnen we slechts gissen. Wachten maar tot er filmpjes van zijn of mensen kunnen vertellen of dit pakket goed of niet is.

Lijkt me stug dat je 8 maximaal gevulde cakes voor 89 euro hebt als je beseft dat menig 500 grammer al 70 euro is en het gewicht van dit pakket dan ruim boven de 10 kg uit zou gaan komen. :D

Zal nog wel een pakket uit de tijd van de oude vuurwerkwetgeving zijn of een slordigheidsfoutje in de verkooptaal die door een vuurwerkfreak opgemerkt wordt :D

scherp hoor scherp haha:wink:

ze kunnen inderdaad niet allen gevult zijn met de max van 500gram PTS, dan zou de prijs ook niet zo laag kunnen zijn. ook zie je in de beginpost dat het kruitgewicht 1.306 gr is.

(heb de effect omschrijving even aagepast)

Ben erg benieuwd, vind het te duur om zomaar even te kopen. Ben benieuwd of iemand ervaring of leuke filmpjes heeft.

Ik heb dit pakket twee jaar geleden gekocht. Ik had nog wat geld te besteden en had geen zin in puzzelen met cakes, dus kocht ik deze.

Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik zeker niet teleurgesteld was in wat het pakket te bieden had. Een aantal gevarieerde cakes met uiteenlopende effecten waarvan ik destijds het vond dat het geld wel waar was. De King of Fire is geloof ik een soort romeinse kaars achtige pot, de rest is voor zover ik het nog kan herinneren, met burst. Voor Lesli begrippen vind ik dit zeker een goed pakket; beter dan eigenlijk al hun andere 100 E pakketten, aangezien hier wel potten inzitten die leuke effecten schieten. Het pakket weegt ook aardig wat. Het zijn redelijk substantieële potten.

Nogmaals, het is enige tijd geleden en ik kan me werkelijk niet meer voor de geest halen wat voor soort potten erin zaten, maar ik kan me nog herinneren dat ik het een goed pakket vond. Als je een Lesli dealer in de buurt hebt, en rond de 100 E aan een pakket uit wilt geven, is dit geen slechte keus.

Back
Bovenaan