[Next-Generation] Next Night Blitz

nextnightblitzig8.jpg

Artikelnummer: 897
Artikelnaam: Next Night Blitz
Bruto Gewicht: 916 gr.
Netto Kruitgewicht: 84 gr.
Aantal Schoten: 7 Schots
Effectomschrijving: multi colour boeketten ontspringen uit 7 schoten met blitzknal
Tijdsduur: 14 16 sec.
Stijghoogte: 20 - 25 m.
Diameter effect: 12 m.
Richtprijs 2006/2007: €7.95,-
Richtprijs 2007/2008: €9,50,-
Verpakkingseenheid: 12/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net als de Mystery Mines, het broertje van de Night Blitz is dit een prachtcake. Evenals bij de Mystery Mines, verassend harde burstknallen, gevolgd door een wel erg breed multicolour boeket. Het enige nadeel aan deze pot is dat het effect een beetje simpel is, en ik ga dan ook liever voor de Mystery Mines dan voor de Night Blitz.

Ja, ik zou ook voor de mystery mines gaan maar als je dan toch deze neemt, zet hem dan goed vast want hij is nogal onstabiel en ga er ook neit boven op gaan want soms knalt het boeket ook wel op de grond.

Ik heb 3 jaar goede ervaring met de Night Blitz, bij mij is ie nog nooit omgevallen,
maar dit gebeurde wel bij m'n buurjongen. Al bij het aansteken begon de pot
te wankelen en bij het een na laatste shot viel ie om. Het laatste shot vloog
over de grond. Gelukkig kwam het boeket in de struiken tot ontploffing, waar niemand stond :shocked:

Het probleem dat de Night Blitz onstabiel is, speelt al enkele jaren en ik snap niet
waarom Lesli nog geen actie heeft ondernomen dit aan te passen.
Deze budgetpot is een gewild artikel bij vele liefhebbers.
Zolang de pot niet wordt aangepast, zullen vele met dit mankement te maken gaan krijgen :frusty:

Ik heb 3 jaar goede ervaring met de Night Blitz, bij mij is ie nog nooit omgevallen,
maar dit gebeurde wel bij m'n buurjongen. Al bij het aansteken begon de pot
te wankelen en bij het een na laatste shot viel ie om. Het laatste shot vloog
over de grond. Gelukkig kwam het boeket in de struiken tot ontploffing, waar niemand stond :shocked:

Het probleem dat de Night Blitz onstabiel is, speelt al enkele jaren en ik snap niet
waarom Lesli nog geen actie heeft ondernomen dit aan te passen.
Deze budgetpot is een gewild artikel bij vele liefhebbers.
Zolang de pot niet wordt aangepast, zullen vele met dit mankement te maken gaan krijgen :frusty:

Ja ik snap het ook neit zo goed, het speelt al jaren en nog steeds niks aan gedaan:S Maarja, tot dan zet ik hem wel goed vast

deze pot is helaas wel gestegen naar een prijs van €9.50 wat heel jammer is, maar het is en blijft een geweldig leuke pot die je ook voor deze prijs niet kan laten staan. (dit geldt precies voor de mystery mines)

Ook deze pot is erg leuk voor z'n prijs. Zeer goed te combineren met de Next Mystery Mines. Kortom een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

Had deze vorig jaar, ze knallen vrij laag waardoor de effecten vrij groot lijken(me neefje vond dat ze te laag knalden, die rende bang naar binnen:P)

Mijn aller eerste echte cake! Vond hem vrij indrukwekkend toen, kan me herrineren datie erg zwaar was en opzich groot voor die 7 shots. Krijg hem gratis bij een bestelling van boven de 30 euro.

Deze vanavond op de demo gezien en tja wat is er over te zeggen.. het blijft een topcake.. superburst, mooie kleuren en grote boeketten. Het blijft een aanrader!

Mooie grote boeketten net als z'n broertje de Next Mistery Mines, alleen vind ik het zo jammer dat je een tientje betaald voor 7 schoten. Dat tientje maakt me niet uit maar dat het maar 7 schoten zijn... Er zou eigenlijk een Next Night Blitz (en Next Mistery Mines) XL moeten zijn. Bijvoorbeeld met 25 schoten voor 30 euro.

waren mooie cakes had vroeger ze ook alleen 1 van dealers bestaat niet meer waar ik vandaan haalde

Back
Bovenaan