[Next-Generation] Kamikaze

kamikazenr0.jpg

Artikelnummer: 910
Artikelnaam: Kamikaze
Bruto Gewicht: 3.250 gr.
Netto Kruitgewicht: 380 gr.
Effectomschrijving: begint als fontein in de kleuren rood en groen met crackling en zilveren sterren. De fontein loopt over in een romeinse kaars effect, schiet zeer snel rood, groen, geel en blauwe sterren met crackling de lucht in. De finale bestaat uit zware witte staartkometen met rode koppen, groene peony en blauwe staartkometen met knipperende sterren en rode crackling ballen
Tijdsduur: 40 à 50 sec.
Stijghoogte: 1 - 15 m.
Diameter effect: 0.5 à 2 m.
Richtprijs: €49.50
Verpakkingseenheid: 6/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit vind ik maar een belachelijk verzonnen pot.. het is een fontijn die overgaat in een romeinse kaars.. wie legt daar nou 50euri voor neer? zoiets zet je dan nog zelf ik elkaar voor 10euri

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is er maar 1 hoor :wink:
Die verpakkingseenheid staat voor hoeveel er in een doos/karton gaan...
Maar zoals jullie al zeggen klinkt het belachelijk zo maar ik wacht toch nog liever even op een filmpje voor ik em helemaal afkraak...

deze heb ik in werking gezien op de demo en het is op zich een leuk stukje vuurwerk maar absoluut niet voor 50euro.

het is een fontijn die het redelijk goed doet, en die blijft gedurende de hele afloop van de pot doorgaan,, ondertussen komt er een opgefokte romeinse kaars te voorschijn die echt waar, met razende snelheid mooie heldere kogels de lucht inschiet..leuk product alleen 40euro te duur..

BULLSHIT ( sorry als ik niet mag schelden) vorig jaar aangeduid als 500grams cake mijn pa leek hem wel mooi wij hem hebbe gahaald op 31 ec. afsteke hij zeg zo is dit alles nou dan zijn we ook weer mooi gen**it voor die volges mij 35 euro niet egt een aan rader vind ik dus.

Dan moet je terug gaan, het is hier niet aangeduidt als 500gr. pot ook vorig jaar niet. Leuk stukje vuurwerk, maar niet het geld waard. Belachelijk dat ze dit durven te vragen..

tevens maak je er niet druk om deze zit totaal niet meer in de lijn van dit jaar. aangezien die vorigjaar totaal uitverkocht is, hebben ze er ook geen nieuwe meer van laten maken.

Back
Bovenaan