New York [Compound]

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: KY6404
Artikelnaam: New York
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1861 gram
Aantal Schoten: 168 schoten
Effectomschrijving: Grootste nieuwe compound in de stedenlijn. Complete show om de blits te maken in de straat. Diverse effecten en kleuren verlichten de hele straat, een must have dus voor oudjaarsnacht.
Tube diameter: Info volgt
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: Nee
Tijdsduur: 70 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 199,-
66e964b67a4d93.03994654KY6404a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was de Chinook. Kooi: Nee
De kooi eraf en dan wel dezelfde adviesprijs vragen, wat heeft dat voor zin? Het product wordt niet toegankelijker voor de consument en zoveel risico op afkeur hebben 25mm dozen in kooi toch niet? Bizarre ontwikkeling vind ik het, ze mogen daar van mij wel eens opheldering over geven.

De kooi eraf en dan wel dezelfde adviesprijs vragen, wat heeft dat voor zin? Het product wordt niet toegankelijker voor de consument en zoveel risico op afkeur hebben 25mm dozen in kooi toch niet? Bizarre ontwikkeling vind ik het, ze mogen daar van mij wel eens opheldering over geven.
De gemiddelde consument heeft dit niet door. Nieuw product, prijzen niet verhoogd omdat de kosten gedrukt worden. Allemaal prima dingen toch?
Dat het steeds meer slappe hap wordt en voor gekkies als ons steeds minder aantrekkelijk is bijzaak..

Back
Bovenaan