New Years Pyro Box [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1840
Artikelnaam: New Years Pyro Box
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Cake,s: 9 cakes
Effectomschrijving: zie onder
Richtprijs: € 199,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Bling 20 shots, Silverblink, ocean blue blink, lemonblink, redblink, yellowblink tails up.

Blinking Eggs 32 shots, Gold blink, silver blink, green blink tail up, crackling tail to dragon eggs with red blink.

Cauliflower Willows 16 shots, Red tails to red cauliflower willows, green tail to green cauliflower willows.

Coconut 13 shots, Blue tails to brocade palm with blue ends, green tail to green coconut with brocade.

Crackle Delight 53 shots, Red with crackling, green with crackling, yellow tail to orange and grassy green dahlia, green tail to brocade with blue ends.

Dahlia Fire 19 shots, Pink dahlia with blinking flower, green dahlia with blinking flower, purple tail to purple dahlia with blinking flower.

Palm King 19 shots, Blue tail to brocade crown.

Popping Flowers 39 shots, Golden blink tails up, green tail to lemon blink with purple stars, red stars with silver blink, silvertail to popping flowers.

Vortex 88 shots, Grass green with purple stars, whistles, gold blinking sighs, ocean blue tails to crackling flowers.

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit pakket ziet er zeker mooi uit.
En als je kijkt naar de potten + omschrijvingen zijn het ook niet de lichtste potten.

Ik ben benieuwd, vooral naar de prijs!

Hmmm die prijs valt mij nog enigsinds mee. Teruggerekend naar iets meer dan 20euro per cake, waarvan er meerdere tussenstaan met onderandere Palm, Brocades, Blinkers en Bloemkool Willows.

Laatst bewerkt door een moderator:
nu nog maar de vraag of de kwaliteit van de uitwerkingen wel zo goed zijn als dat iedereen hoopt...!

Dt pakket staat zeker op mij lijstje, ben erg benieuwd!!

De effecten zijn veel belovend en ben zowieso een crown fan:)

Bij de tientonner is dit pakket met korting 179,95 maar er staat ook bij dat het 9x500 grams potten zijn. Maar hier staat weer dat het 200 grams zijn, kan iemand mij uitleggen of het nu 500 grams zijn(want dan koop ik hem zeker) of 200 grams potten.

Als je de simpele rekensom 15 gram maximaal toegestaan x het aantal schoten maakt, kan je zien dat je voor een aantal cakes waarschijnlijk een 500 grammer te pakken hebt. Coconut bijvoorbeeld haalt dit lang niet

Bij de tientonner is dit pakket met korting 179,95 maar er staat ook bij dat het 9x500 grams potten zijn. Maar hier staat weer dat het 200 grams zijn, kan iemand mij uitleggen of het nu 500 grams zijn(want dan koop ik hem zeker) of 200 grams potten.

Dat staat idd fout, waarschijnlijk bedoelen ze de new years final box.

Dit pakket bestaat dus uit 9x 200 gram.

Met dank aan Campievuurwerk de inhoud van de box;

normal_IMG_0792.JPG

normal_IMG_0674.JPG

Vortex is een omlabeling van een andere cake uit het assortiment van Broekhoff. Weet zo uit mijn hoofd niet welke het is. Maar effecten komen overeen met de Stokholm Zentith van VC Vuurwerk.

Dit pakket ziet er toch wel netjes uit hoor! Vorig jaar heb ik hem laten staan maar de filmpjes zien er behoorlijk goed uit. Weet iemand vanaf hoeveel meter er is gefilmd in walibi flevo ?:bye:

Back
Bovenaan