New Years Countdown Box - B [Uitloop]

neaysyw2.jpg

De middelste

Artikelnummer: 1913
Artikelnaam: New Years Countdown Box - B
Aantal Schoten: 25,36 & 61 schoten
Effectomschrijving:

B-1: 25sh white tails up to pink,lemon with crackling, orange with blue & crackling

B-2: 36sh pink,grassy stars up exploding into crackling mines, white tail up exploding into purple,nacarat coconut with crackling chrys

B-3: 61sh red,green to crackling mines with colourfull stars & whistles, white tail up to colourfull crackling

Richtprijs: € 135,-

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor A en B is de prijs € 135,00 per stuk, C kost 175 en alle 3 zijn ze 400 euries

Altans bij den bleker dan..

Iemand al goedkopere aan getroffen ?

bedank voor het filmen .
maar toch heb ik een vraag .
wat is jou persoonlijke meening over alle pakketen die je uit deze serie hebt gehad ?? :)

Triest, eigenlijk geen goed woord voor over. Box C gaat nog wel maar A en B waren gewoon diep en diep triest.

Dat zijn een hoop sterretjes dan :o.

Na deze reacties gelezen te hebben ben ik toch wel blij dat ik dit niet genomen had vorig jaar zat er namelijk serieus aan te denken om ze te kopen.

Zelfs goedkopere pakketten als de super4 gaan ruim over box a en b heen.
Dit jaar toch maar geen countdownboxes meer :bye:

Voor zoveel geld is het zelfs voor diegenen die miljarden euro's gaan besteden nog geen aanrader als ik de filmpjes ziet. Weer een oplichtingspakketje. Gezellig:S

Inderdaad bedroevend slecht :sad:
Krachteloze & flubberende burst en rommelige effecten.
Er zijn veel te dure en te slechte cakeboxen op de markt en dit is er zeker een van.

Back
Bovenaan