Never Ending

Dit jaar heb ik deze cake met oud en nieuw zelf afgestoken. het is gewoon een hardstikke mooie cake. in het begin een soort fonteintje, daarna mines, daarna fishes, ach dat zien jullie zelf ook wel aan de hand vd filmpjes :)

tis gewoon een vuurwerkshow in een doos was de reactie van 1 van de toeschouwers en daar ben ik helemaal mee eens. een goede aankoop!

ik had deze in 2007 gekocht voor €55,- en vond het toen egt een super ding. begint met een aardig fonteintje dan komen er best wel leuke en gevarieerde effecten met een super finale. hier op de film lijken de effecten best klein maar als je er onder staat zijn ze toch best groot.

Zo eindelijk dat ik denk dat het het waar is om zoveel geld aan 1 cake uit te geven deze was niet de heletijd het zelfde en hij duurde ook nog is lang het begin vond ik het heftigs jammer dat deze niet in de buurt verkrijgbaar zal zijn!

zeker een goede pot hij blijft maar door gaan met nog redelijk mooie effecten en die mine's zijn echt geweldig vind ik lekker tempo. ik heb hem live op een demo mogen zien op een afstand van 60meter en toen kwam hij alsnog goed over dus als je er met O&N op 20meter staat moet dit een geweldig effect geven.
misschien zit hij er volgend jaar bij mij ook wel in!

langdurig effect en ook aardige mooie effecten.
Ik twijfel alleen nog aan de prijs.
meenemen of laten staan?

Gezien op de demo van Goudvuur (die dus Beko verkoopt) en moet zeggen, heel apart maar best wel leuk potje, alleen ja, 60 euro gaat mij zoals ik altijd al zeg, net te ver.

Jammer van die fish en falling leaves effecten, is er niet een dergelijke cake die begint met snel achter elkaar mines afschieten, en dan gewoon volle boeketten schiet met een goed tempo?
Dat zou ik echt geweldig vinden, en daar heb ik wel 50 euro voor over ;)

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: S408
Artikelnaam: Never Ending
Afmeting: 250x280x130 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 97 Schoten
Effectomschrijving: Krachtige "mines" geven het startsein voor een show van maar liefst 1 min. en 15 sec. Een scala aan effecten komt voorbij met als finale een waaier van "crackling rain bombards". Eindeloos spektakel.
Effecthoogte: 45 Meter
Tijdsduur: 75 Seconden
Kartoneenheid: 2/1
Richtprijs: €59,50

Back
Bovenaan