Neon City [Nieuw 2025][exclusief voor Lidl]

Iemand deze al gespot in filialen nabij de grens? T is me nog steeds niet helemaal duidelijk waar ze nou wel/niet Albert verkopen..

Iemand deze al gespot in filialen nabij de grens? T is me nog steeds niet helemaal duidelijk waar ze nou wel/niet Albert verkopen..

Zeker.

Vandaag lag de Lidl in Dörpen vol met Albert (terwijl het volgens de folder niet zo komen)

Blij dat ik deze topper op de kop heb kunnen tikken :D

Hoorde dat er bij de Lidl in Heek meer dan voldoende voorraad van Albert was. Verder geen toeristen te bekennen.

dat kan bevestigen, alleen zijn die Duitsers ook wel gestoord hoor. dus reken er niet op dat het rustig is
Van degene waar ik het van hoorde was het er juist extreem rustig en stonden zowat als enigste bij het vuurwerk. Dat is ook wel geluk hebben uiteraard.

Ik ben tweede verkoopdag om 10:00 bij Lidl in kempen geweest. Had nog super veel albert feuerwerk. Een werknemer zei zelfs dat in de namiddag weer een lading zou komen. Lange rijen wachten had dus helemaal niet gehoeven.

Zal het nog zin hebben morgenochtend nog naar de Lidl te gaan? Geen idee eerste keer, denk bij A12 de grens over Emmerich of Wesel die kant uit?

Zeker.

Vandaag lag de Lidl in Dörpen vol met Albert (terwijl het volgens de folder niet zo komen)

Blij dat ik deze topper op de kop heb kunnen tikken :D
Dan heb je geluk gehad, wij waren er rond 11:00 en er lag helemaal niks van Albert.
Iemand vroeg er om bij een medewerker en die zei dat het ook niet weer zou komen.

Back
Bovenaan