Neon City [Nieuw 2025][exclusief voor Lidl]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: AC30-25-2
Artikelnaam: Neon City
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving:
💥 Effekte – Neon City in Flammen:1. *Goldblinker-Schweifaufstieg:*
  • Aufstieg zu goldenem Blütenstern-Bukett
  • Kombiniert mit Neon-Dahlien in *Aqua, Orange und Violett*
2. *Brokatschweif-Aufstiegen:*
  • Zu blauen Sternbuketts mit Verwandlung zu *Aqua, Orange und Violett*
3. *Weißblinker-Schweifaufstieg:*
  • Zu weißem Blütenstern-Bukett
  • Kombiniert mit Neon-Dahlien in *Aqua, Lemon und Pink*
4. *Weitere Silberschweif-Aufstiege:*
  • Zu blauen Sternbuketts mit Verwandlung zu *Aqua, Lemon und Pink*
5. *Finalsalve – Goldenes Cracker-Finale:*
  • Goldcracker-Schweifaufstieg zu Goldcrackern
  • Mit Neon-Dahlien in *Lemon, Pink, Orange, Violett und Aqua*

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 44 s
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Wij danken Argento voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Normaal vind ik Duits ''supermarkt vuurwerk'' niks maar deze vind ik wel bijzonder goed overkomen.

Mensen er staat bij dit artikel ''Nur regional erhaltlich''. Ze zijn dus regionaal beschikbaar. Dus niet elke Lidl zal ze hebben. Weet iemand hoe je er achter kunt komen welke Lidls ze wel hebben? Bij de origineel video staan al heel veel positieve Duitse comments. Er zal dus gegarandeerd een run zijn op dit artikel. Ik ben bang dat deze dan ook heel moeilijk om er aan te komen is.

Normaal vind ik Duits ''supermarkt vuurwerk'' niks maar deze vind ik wel bijzonder goed overkomen.

Mensen er staat bij dit artikel wel ''Nur regional erhaltlich''. Ze zijn dus regionaal beschikbaar. Dus niet elke Lidl zal ze hebben. Weet iemand hoe je er achter kunt komen welke Lidls ze wel hebben?
Duitse winkels kunnen wel redelijk goed zijn. Je moet weten welke producten je moet nemen Bijv de daredevil is echt een hele goede cake voor 16 euro

Mensen er staat bij dit artikel ''Nur regional erhaltlich''. Ze zijn dus regionaal beschikbaar. Dus niet elke Lidl zal ze hebben. Weet iemand hoe je er achter kunt komen welke Lidls ze wel hebben? Bij de origineel video staan al heel veel positieve Duitse comments. Er zal dus gegarandeerd een run zijn op dit artikel. Ik ben bang dat deze dan ook heel moeilijk om er aan te komen is.
Check dit topic even: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/folder-lidl-duitsland-2025.1801577/

Staat gewoon een kaartje op hun website . Regio emmerich kleve gewoon beschikbaar

Kijk ik ook woon in duiven . Lidl emmerich is hier 15 min vandaan . Ik denk als je op tijd bent dat het zeker lukt
Ik snap alleen die kaart (waar je kan zien welke filialen albert verkopen) niet zo goed, ik woon precies op een gedeelde dat het groene en licht gele bij elkaar komen. Ik weet dus niet of ze hem wel of niet hebben. maar ik denk wanneer de folder officieel uitkomen dat er wel meer duidelijkheid is

Nadat ik ze met elkaar op de vuist heb zien gaan voor een Black Ice eigenlijk gezworen nooit meer die kant op de gaan... Maar deze is wel erg dik zeg pfff, misschien toch nog maar een kans geven.

Ik snap alleen die kaart (waar je kan zien welke filialen albert verkopen) niet zo goed, ik woon precies op een gedeelde dat het groene en licht gele bij elkaar komen. Ik weet dus niet of ze hem wel of niet hebben. maar ik denk wanneer de folder officieel uitkomen dat er wel meer duidelijkheid is
Vanaf 21 dec kun je op de website jouw filiaal selecteren en dan zie je in die folder precies wat er is en wat niet.

Potverdikke om te watertanden, erg sierlijk en gruwelijk die kleuren combinaties. Gevalletje jomo, jealousy of missing out 😂

Zo wat is deze dik! Maar hoe je aan deze gaat komen?

Mensen waren in staat om elkaar de hersens in te slaan voor prut pijltjes, laat staan zo een prachtig artikel. Zonde dat het exclusief voor de Lidl is.

Back
Bovenaan