Nederland is door! iets gestookt?

leuk zo, als je ze echt verspreid wilt hebben over heel je project moet je ze gewoon wat uit elkaar zetten, die dingen hebben zo'n groot effect dat merk je niet eens!, maar leuk gedaan, ga je het ook filmen?

leuk zo, als je ze echt verspreid wilt hebben over heel je project moet je ze gewoon wat uit elkaar zetten, die dingen hebben zo'n groot effect dat merk je niet eens!, maar leuk gedaan, ga je het ook filmen?

ik weet niet of het naar mij toe bedoelt was, maar mocht nl winnen dan word hij zeker gefilmd en afgestoken .

Ik hoop niet dat het gouden tijden voor de wauten wordt!
Als ik het allemaal zo lees fantastisch maar genoeg aanleiding om problemen te krijgen, wees voorzichtig!!:sad:

Hier dan ook mijn vreugdevuurwerk als we winnen :P

Een mat.

2vwcpom.jpg

Een combo :P

2va14w5.jpg

Als meneer Webb nou even meehelpt, gaan we stoken :D

:) zo i zo hier in ede twee 3inc salut (jorge 2009) en brocade crown to coler (ludi) en drie rook fakels 1 rookpot van de buizenwinkel
shells worden gefilmd

Sunseeker en appelsapliefhebben, echt geweldige projecten mannen!

Rust nu ff voordat de verlening begint, hoop dat we al dit moois kunnen afsteken

Sunseeker en appelsapliefhebben, echt geweldige projecten mannen!

Rust nu ff voordat de verlening begint, hoop dat we al dit moois kunnen afsteken

Bedankt :)

Nu is het nog erg spannend of ze wel mogen gaan..
Het zou echt geweldig zijn. We zijn weer begonnen, ik ben weer kijken. Veel plezier en hopen dat er gestookt mag worden!

Bedankt :)

Nu is het nog erg spannend of ze wel mogen gaan..
Het zou echt geweldig zijn. We zijn weer begonnen, ik ben weer kijken. Veel plezier en hopen dat er gestookt mag worden!

Het is over, wat had ik nu graag een topic gemaakt van ''nederland wereldkampioen, iets gestookt?''
Al die mooie projecten, alles voor niks...

Allemaal bedankt voor alle filmpjes,reacties enzovoorts!

Ik heb het WK mogen afsluiten met een paar kleine cakes uit Nederland. Ik heb genoten van het toernooi, en Nederland is helaas op de tweede plek geeindigd en boven Der Manschaft dus alsnog een overwinning.

Back
Bovenaan