Nederland is door! iets gestookt?

In sommige mensen schuilt kennelijk een hooligan die zijn kans afwacht. Zodra er een situatie met massa's en/of chaos ontstaat verwarren zij feestvreugde met rellen. Jammer, maar een feit ...

Maareh, even een dringende tip aan de mensen die van plan zijn as zondag te gaan stoken, al dan niet "spontaan"; Denken jullie eraan de cakes e.d. even goed vast te zetten? Geheid dat je dit op het moment zelf vergeet, dus tref beter nu alvast je voorzorgsmaatregelen. Ik heb zelf vast een vuurwerkklem klaargelegd voor het geval dat. Dan blijft het feest voor iedereen en is de kans op vervelende bijeffecten van het vuurwerk flink beperkt.

Cameo

Goed dat je het zegt, was het vorige keer ook vergeten. Toch de nitrate cake ( in bovenstaand filmpje ) tussen 2 stenen geklemd, leek me veiliger dan niet vastzetten :)

Goed dat je het zegt, was het vorige keer ook vergeten. Toch de nitrate cake ( in bovenstaand filmpje ) tussen 2 stenen geklemd, leek me veiliger dan niet vastzetten :)

Ik hoefde dat niet te doen, mijn pot had kleppen vanonder, kon ik dat lekker openklappen. Dus had ik geen stenen nodig, en het stond nog eens goed stevig. Maar zoals Cameo zegt, het voorkomt hele lelijke dingen op zo een geweldige dag als Nederland WERELDKAMPIOEN word:D

Dan zal ik ook de beginpost aanpassen, dus dan word het

Nederland WERELDKAMPIOEN, iets gestookt?:p :bye:

Verderop in de straat ging wat knalvuurwerk af, zelf alleen vier kleine pijlen afgeschoten. Vooral omdat ik maar weinig over had en voor zondag nog wat klein spul achter de hand wil houden. Zwaarder vuurwerk afsteken is sowieso beetje een gok als je buren bij de politie werken...
Al verwacht ik niet dat ze moeilijk zullen doen, maar je weet het nooit.

1 cobra :D van 14 hoog, was heel tof..
ook heel veel gezien en gehoord vanaf mn balkon, ik kon uitkijken over rotterdam en delft, heel mooi..
iemand mn cobra gehoord die in rotterdam woont? haha :bonk:

ook heel veel gezien en gehoord vanaf mn balkon, ik kon uitkijken over rotterdam en delft, heel mooi..

Welke was het, ik hoorde er duizenden:p

als nederland de finale zou winnen zou ik graag mijn eerste projectje afsteken waar ik nu mee bezig ben.
ik houd het simpel omdat ik hier dus nog geen ervaring mee heb.
ik heb 2 schetsjes gemaakt met paint
projectje201nlkampioen.png

hierop zijn een aantal blokjes te zien die moeten flasing demons voorstellen
de flashing demons die ik gebruik zijn volgens mij nu niet meer te koop en zaten in deze verpakking
flashing_demon.JPG

verder boor ik in het midden nog een klein gaatje waar een sterretje in kan
verder is het niet goed te zien (vandaar de foto hieronder) dat het schuin afloopt waardoor je een appart effect krijgt.
project2010nlkampioen.png

tips en vragen zijn altijd welkom :D

Was die al geknalt voor die de grond raakte?

Was die al geknalt voor die de grond raakte?

nope :D hij raakte de grond, toen kwam de vlam

het was 10 seconden voordat het eindsingaal werd gefloten, ..ik wou precies op het eindsignaal de knal, maar was iets te vroeg :P

@appelsapliefhebber :
ben benieuwd, filmpje he? :D

@appelsapliefhebber :
ben benieuwd, filmpje he? :D

jep en mocht nederland geen kampioen worden zoals inktvis paul heeft bepaald dan gaat het bij oud en nieuw gebeuren.
ik ga hem morgen in elkaar zetten (met mijn erg handige buurman)en ik zal dan ook wel wat foto,s plaatsen van het resultaat, en de dag daarna het filmpje.

snik snik, jammer dat ik zondag niet in NL ben. Baal er echt van nu ik al die filmpjes zie .........

Iedereen heel veel plezier morgen als we winnen :-)

als wij morgen winnen (waar we natuurlijk van uit gaan) ga ik eens flink stoken!
mini oud en nieuw wordt het zeker, en nu met mooi weer

Al wel het een en ander gestookt
Paar knallers en een paar potjes die ik over had uit het super 5 pakket van wolff.
Voor morgen heb ik nog 3 rookfakkels liggen en ben ik in mijn schuur bezig met een mat van 100 grondbloemen met knal van gbv met een leuke verrasing op het eind:p

en eventueel nog een silver salute . moeten ze wel winnen natuurlijk

Back
Bovenaan