Nederland is door! iets gestookt?

Patjuh heeft het filmpje zelf al verwijderd omdat t totaal onverantwoord was. Heb de reacties op desbetreffende film dus ook verwijderd!
Thanks voor t begrip mannen!

Voor de verandering maar weer is gezeik gehad bij ons in de buurt. Nederland door dus een vriend van mij stookt een zink 901 en een 1.5'' shelletje van puma.

En ja hoor de deuren vlogen weer open. En rot godverdomme is op met dat teringvuurwerk. En altijd hetzelfde gezeik met jullie. En liggen hier kinderen te slapen bla bla.

Mensen kunnen hier in de straat helemaal niks hebben. Vorige keer met een stadion fakkel was het al hoop gezeik. Want dat is verboden dus het mag niet.

Zal blij zijn als ik straks op me eigen zit. En eindelijk weg ben uit deze verschrikkelijke kakbuurt

In de volksbuurten van onze stad. Worden de 100.000 rollen zo uitgerold de hele buurt legt met elkaar uit. Om wat vuurwerk af te steken na een overwinning. En hier is altijd en eeuwig een hoop gezeik.

ja hier wel het 1 en ander. Tijdens finale zeker he!

Mooi die filmpjes van jullie en idd lekkere beelden van RTL.

:bye:

Net buiten het centrum van Eindhoven. De oranje-sfeer is niet te zien want het was al wat later, maar een maat van me kon het niet laten om toch even wat pijlen op te halen, en ja, wie ben ik om niet mee te gaan :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Net buiten het centrum van Eindhoven. De oranje-sfeer is niet te zien want het was al wat later, maar een maat van me kon het niet laten om toch even wat pijlen op te halen, en ja, wie ben ik om niet mee te gaan :p

movie

Ik heb zo'n vaag vermoeden wie dat is geweest:p

hier in de straat was het stil wat feest en vuurwerk .
maar toch heb ik wel wat onder nomen op dat front .
ik mocht de vuvuzela niet gebruiken en harde knallen konden niet vanwege de buren zij men moeder . :frusty:
maar ik had nog zo n nood komeet liggen . :idea:
deze maakte geen lawaai en stelde me tevreden .
de straat was even mooi rood verlicht
mijn broertje fietste toen van de stad naar huis .
hij zij dat hij de komeet van uit het centrum nog kon zien :D :cool:
als het even kan ga ik vrijdag nog een paar van die dingen halen .
het is best een mooi gezicht en ze blijven aardig lang hangen

Bedankt voor de filmpjes allemaal, zo zie je dat er flink gefeest is en flink wat vuurwerk is afgestoken.
Als ik dit nu zie, wil ik wel weten wat er tijdens de finale gebeurd :D

Ik kwam zojuist een filmpje tegen van het Keizer Karelplein in Nijmegen, rond 1 minuut zie je heel even vuurwerk

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

even een match cracker van chooet 'getest'
verder nog wel een mat gehoord in de verte (woon buiten een dorp vandaar ;) )

Ik kwam zojuist een filmpje tegen van het Keizer Karelplein in Nijmegen, rond 1 minuut zie je heel even vuurwerk

movie

Jammer dat dat soort dingen ook gebeuren, stenen gooien naar de politie enzovoorts. Hoop dat het tijdens de finale het niet uit de hand loopt.

Nog bedankt voor je filmpje!

In sommige mensen schuilt kennelijk een hooligan die zijn kans afwacht. Zodra er een situatie met massa's en/of chaos ontstaat verwarren zij feestvreugde met rellen. Jammer, maar een feit ...

Maareh, even een dringende tip aan de mensen die van plan zijn as zondag te gaan stoken, al dan niet "spontaan"; Denken jullie eraan de cakes e.d. even goed vast te zetten? Geheid dat je dit op het moment zelf vergeet, dus tref beter nu alvast je voorzorgsmaatregelen. Ik heb zelf vast een vuurwerkklem klaargelegd voor het geval dat. Dan blijft het feest voor iedereen en is de kans op vervelende bijeffecten van het vuurwerk flink beperkt.

Cameo

Back
Bovenaan