Napje12/Dirk maas GROTE SHOW + DEREST AAN CHAOS! WAT EEN GEWELD!

Jij slaapt zo te zien elke maand December een paar meter hoger met dat spul onder je bed. Aardig wat spul, ook veel bijzondere dingen die je niet elke jaarwisseling de lucht in ziet gaan.

Ik film alleen, en mensen kunnen het niet geloven maar toch is het zo! houd kanaal in de gaten!!!!

Ik geloof je wel.
Maar als je evht enkel filmt dan weet ik denk ik wel met wie jij oud en nieuw viert.
Maar prachtige filmpjes met nog prachtiger spul.
Ik hou er van.. Maar dat was al bekend.

Ik geloof je wel.
Maar als je evht enkel filmt dan weet ik denk ik wel met wie jij oud en nieuw viert.
Maar prachtige filmpjes met nog prachtiger spul.
Ik hou er van.. Maar dat was al bekend.

Zou zomaar kunnen 3xh DE WERELD IS KLEIN!

Die Xplode/Sunshine shells zijn niet nat geweest.
Wanneer deze nat zouden geweest zijn tast dat als eerst de lift lading aan.
dan zouden de shells niet eens hoog genoeg komen.
Beter gezecht.
xplode was dit jaar gewoon weg RUK PRUT en GEVAARLIJK.
maar goed verder mooie filmpjes. vooral de Fermata's

Die Xplode/Sunshine shells zijn niet nat geweest.
Wanneer deze nat zouden geweest zijn tast dat als eerst de lift lading aan.
dan zouden de shells niet eens hoog genoeg komen.
Beter gezecht.
xplode was dit jaar gewoon weg RUK PRUT en GEVAARLIJK.
maar goed verder mooie filmpjes. vooral de Fermata's

Zijn shells van 3 jaar geleden 3xh! zijn wel degelijk vochtig geweest! lont ging slecht aan en het is wel te zien aan de effecten! weet zelf hoe ze opgeslagen lagen dus

Gr

Laatst bewerkt:
Ben vanavond op een verjaardag van me maatje , daar word nog een Vaccaluzzo 10 inch geschoten en 6 inch italiaanse cilinder en 2 blackboxx salute cakes, houd kanaal dus in gaten upload hem vannacht/morgen gelijk!!

Ben vanavond op een verjaardag van me maatje , daar word nog een Vaccaluzzo 10 inch geschoten en 6 inch italiaanse cilinder en 2 blackboxx salute cakes, houd kanaal dus in gaten upload hem vannacht/morgen gelijk!!

Bizar al deze filmpjes :p
En als je 2 blackboxx salutes cakes, 10 inch shell en 6 inch afsteekt bij je maat zn verjaardag, ben je dan niet bang dat er politie komt?

Back
Bovenaan