Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Terechte remark denk ik.
De rookcake levert absoluut geen direct gevaar op, maar deze Cobra's die eigenlijk enkelschots mortiertjes zijn, zijn wel degelijk gevaarlijk. Men gooit ze neer en de 1,5 a 2 gram flash lading kan overal ontploffen.
Ik vind van niet. Ze lijken totaal niet op elkaar en de naam klopt ook niet. Ja, Black Cobra en de ander Super Cobra. Dan zou Flashing Cobra ook verwarrend zijn? Alsof mensen achterlijk zijn bovendien worden die single shots toch overal al neer gegooid en gedaan. Dit is weer zo'n televaag sensatie stukje
En omdat die single-shots toch al overal neergegooid worden (degene die ik dat zie doen grijp ik in z'n nek) is het goed te praten dat een importeur een single-shot op de markt brengt die lijkt op een knaller?
Kom nou toch!
Zeker geen sensatie-stukje, maar een terechte waarschuwing voor een gevaarlijk stuk vuurwerk.
Mensen die met singleshots gooien zijn sowieso al achterlijk.
Helaas zie je het steeds vaker snap die mentaliteit echt niet van de jeugd tegenwoordig.