Namaak buitenlands vuurwerk

davidh

VWC Meteoroloog
De telegraaf vandaag met citaat van Leo Groeneveld, directeur van Lesli en voorzitter.

vwc1.png

vwc2.png

Kerstboom vernielt, moet haast wel om een cobra of lawinepijl gaan...BAH!!!!!:mad:
vwc3.png

vwc4.png

De heer Groeneveld heeft de reacties op de vuurwerksites zeker gelezen? Volgens mij werden potentiele problemen eerder dit jaar al benoemd.

Wel jamer dat je jezelf openlijk op deze manier moet profileren ten koste van de concullega. Ach ja, de rookproducten van Lesli zijn misschien dan weer aangekaard bij het VROM/TNO als tegenreactie. Misschien had dit wel anders opgelost kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Terechte remark denk ik.
De rookcake levert absoluut geen direct gevaar op, maar deze Cobra's die eigenlijk enkelschots mortiertjes zijn, zijn wel degelijk gevaarlijk. Men gooit ze neer en de 1,5 a 2 gram flash lading kan overal ontploffen.

Terechte remark denk ik.
De rookcake levert absoluut geen direct gevaar op, maar deze Cobra's die eigenlijk enkelschots mortiertjes zijn, zijn wel degelijk gevaarlijk. Men gooit ze neer en de 1,5 a 2 gram flash lading kan overal ontploffen.

Ik vind van niet. Ze lijken totaal niet op elkaar en de naam klopt ook niet. Ja, Black Cobra en de ander Super Cobra. Dan zou Flashing Cobra ook verwarrend zijn? Alsof mensen achterlijk zijn bovendien worden die single shots toch overal al neer gegooid en gedaan. Dit is weer zo'n televaag sensatie stukje

En omdat die single-shots toch al overal neergegooid worden (degene die ik dat zie doen grijp ik in z'n nek) is het goed te praten dat een importeur een single-shot op de markt brengt die lijkt op een knaller?
Kom nou toch!
Zeker geen sensatie-stukje, maar een terechte waarschuwing voor een gevaarlijk stuk vuurwerk.

Ik vind van niet. Ze lijken totaal niet op elkaar en de naam klopt ook niet. Ja, Black Cobra en de ander Super Cobra. Dan zou Flashing Cobra ook verwarrend zijn? Alsof mensen achterlijk zijn bovendien worden die single shots toch overal al neer gegooid en gedaan. Dit is weer zo'n televaag sensatie stukje

Mensen die met singleshots gooien zijn sowieso al achterlijk.
Helaas zie je het steeds vaker snap die mentaliteit echt niet van de jeugd tegenwoordig.

En omdat die single-shots toch al overal neergegooid worden (degene die ik dat zie doen grijp ik in z'n nek) is het goed te praten dat een importeur een single-shot op de markt brengt die lijkt op een knaller?
Kom nou toch!
Zeker geen sensatie-stukje, maar een terechte waarschuwing voor een gevaarlijk stuk vuurwerk.

Er is toch een gebruiksaanwijzing neem ik aan? Daarbij zijn ze toch door de keuring heen gekomen anders worden ze toch niet aangeboden? Ik vind het inderdaad weer nergens over gaan maarja is mijn mening he

Mensen die met singleshots gooien zijn sowieso al achterlijk.
Helaas zie je het steeds vaker snap die mentaliteit echt niet van de jeugd tegenwoordig.

Ik ken mensen die afgestudeerd zijn van de universiteit en de droom hebben om werkzaam te zijn op het Binnenhof. Sterker nog, die hebben banen gehad bij fracties in de Tweede Kamer. Die vertellen dan heel trots dat ze Binkies hebben gekocht en die door de straten heen hebben geschoten. Kicken dat het was!

Maar goed. Dat doen sommige mensen bewust, omdat ze weten dat dergelijk gedrag absoluut niet hoort. Bewust recalcitrant. Om mij op te fokken. Bah.

Ik heb die black cobra's gezien dit jaar tijdens de demo van Cafferata ( Werden niet ontstoken maar puur als dummy) en toen had ik al mijn gedachten.
Heb ook aangegeven dat er wel degelijk een goede instuctie bij moet zitten omdat er waarschijnlijk wel eens aangezien kan worden als een of andere nitraat, terwijl er een mortiertje inzit die op 8 meter hoogte ontploft.Als een persoon deze aanziet voor een gewone knaller en deze neerlegt en er loopt een groepje mensen langs, ja dan..................?

Dus ik kan mij geheel in dit artikel vinden.

Kan hierin wel vinden wat de heer Groeneveld aangeeft wat betreft van deze product dan.
Een onwetende consument die ook de gebruiksaanwijzing niet leest zou deze weleens op de grond kunnen gooien met alle gevolgen van dien.

Ook ik heb al eerder aangegeven dat ik dit product verwarrend vind.
Als ik die foto zie is het nog steeds verwarrend want de bovenkant zit dicht

Ik krijg altijd pijn in me hasses als ik bij mijn zus in de tuin loop OMDAT IK IK MET MIJN MAAT 45 OP DE HARK STAP die plat op de grond lig en dat hoort niet.juist gebruik van vuurwerk !!! Is waar dit over gaat dat bv een vuurpijl in je oor zorgt voor schade hoeft toch niemand iemand uit te leggen

Back
Bovenaan