Nachtbrakerstopic 30-31 december

Via deze weg wil ik alle VWC'ers alvast veel stookplezier wensen vandaag!
Dit jaar amper actief geweest hier en ook mijn budget was flink geslonken..
Maar goed, toch nog wat leuk spul gehaald dus heb er alweer ouderwets zin in om te gaan stoken! :D

Ik geloof nog steeds niet dat ik morgen alweer mag knallen! Wat ging de tijd snel en wat is het weer een mooi seizoen geweest! :)

voor alle freaks van vuurwerk crew alvast een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2016
groetjes Inge

Even een nachtje doorlonten, anders ben ik bang dat het niet allemaal af komt. Het is buiten het vuurwerk gelaten sowieso al een drukke dag morgen. Nog zes boxen en wat projecten af maken, het grootste project bijna af.

Werd vanavond al redelijk geknald hier in de buur t.o.v. vorige jaar, waarschijnlijk een nieuwe freak als bewoner :D

Slaap lekker allemaal! Ik wens jullie morgen pas een fijne jaarwisseling en stookplezier. (Tenzij je al begonnen bent dan wens ik je nu het beste toe!)

Even een nachtje doorlonten, anders ben ik bang dat het niet allemaal af komt. Het is buiten het vuurwerk gelaten sowieso al een drukke dag morgen. Nog zes boxen en wat projecten af maken, het grootste project bijna af.

Werd vanavond al redelijk geknald hier in de buur t.o.v. vorige jaar, waarschijnlijk een nieuwe freak als bewoner :D

Er werd hier afgelopen dag (30december) meer afgestoken dan vorig jaar overdag op 31 december, toch vreemd maar het is wel sfeervol!

Er werd hier afgelopen dag (30december) meer afgestoken dan vorig jaar overdag op 31 december, toch vreemd maar het is wel sfeervol!

Zeker, ondanks dat het misschien weer een punt is om vuurwerk verboden te maken is het toch heerlijk om dat opbouwende sfeertje te creëren.

Zeker, ondanks dat het misschien weer een punt is om vuurwerk verboden te maken is het toch heerlijk om dat opbouwende sfeertje te creëren.

Ondanks ik het er niet mee eens ben om nu af te steken denk ik toch dat het meevalt. Hier nam het na 8 uur weer af :)

Valt mij ook enorm op dat het de dagen voor het grote
Feest al helemaal los gaat hier maar wat wil je ook eindhoven he

Zo alles staat op zijn plek en planning is gemaakt:) hier werd vanavond ook lekker geknald aantal cakes en pijlen, nu nog ff paar afleveringen kijken van de musketeers op Netflix:)

Vorig jaar heb ik amper gestookt, enkel rond 00:00 en daarna. Dat kwam door de afschaffing van overdag stoken en omdat m'n stook maatje van dit forum er niet was. Maar dit jaar ga ik gewoon overdag stoken hoor! Zover ik dan wat losse dingetjes heb.. stoken word hier gelukkig gedoogd :D

Hee Stookmaaatjoooo:D :D :D :D :D :D :D

Ach.. ik heb afgelopen 3 jaar niet meegedaan, enkel voor wat tientjes wat gehaald. Mijn stookmaatjes van vroeger zijn er snel mee gestopt en ik hield weinig keuze over. Toch voel ik elk jaar de kriebels en heb mij dan ook aangemeld op dit forum. De kriebels dit jaar zijn een stuk groter waardoor ik gewoon voor mijn eigen plezier ga stoken. Het is dusdanig ook meer geworden dan een paar tientjes en daar heb ik geen spijt van.

Het jaar zelf goed afsluiten en niet zoals de voorgaande 3 jaar eigenlijk zitten kijken en het rotgevoel overhouden op 1 januari dat ik niks heb gestookt.

ben benieuwd hoe ik vandaag kan wennen aan de stilte op straat
vorig jaar vond ik er geen zak aan maarhet sier vuurwerk na 18:00 maakte veel goed en heb er nu voor het eerst dit jaar toch ook wel echt zin in en een apart gevoel in mijn buik weer veel plezier iedereen vandaag :D

Maar even op bed, 8 uur het wekkertje en dan vol gas weer aan de slag. Wil echt niet meer s'avonds gaan lopen ***ten.

Helaas wel wat kleine projectjes al moeten afblazen,maar bewaren voor volgend jaar.

de top 2000 draait ook lekker nou en ik zit wakker ach ja :p ik kan uitslapen :p
en dan maken we er een super dag van morgen alleen is de pret over 24 uur al weer over :(
Nou ja voor nu nog aftellen :p

Back
Bovenaan