Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2017. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Hier is ook alles binnen. Maar morgen ga ik nog even langs de plaatselijke dealer om te kijken of ze nog wat moeten slijten net voor sluit.

Hier is ook alles binnen. Maar morgen ga ik nog even langs de plaatselijke dealer om te kijken of ze nog wat moeten slijten net voor sluit.

Hier ook. Idd morgen even rondkijken of er nog wat leuks te halen valt. Vandaag lidl/aldi gedaan in DE aangezien ik toch in de buurt was. Ging vooral voor de fonteinen. Heb van 3 soorten bugano alle 2x kunnen bemachtigen. Uiteindelijk voor 120e gehaald. Ook al is het meeste de grootste meuk..

Het blijft toch leuk shoppen! Het hele jaar moet ik er niets van weten en nu ben ik 2 dagen non stop weg geweest.

Boh inderdaad stil hier, als ik naar het archief kijk afgelopen jaren en ikzelf actief was..... boh dit is wel.vreemd. alsof het anders is als andere jaren

Inderdaad erg leuk dat shoppen. Heb de laatste 5 jaar niks in een vreemde winkel gehaald. Alles van te voren geregeld i.v.m. werk. Aangezien ik vorig jaar gepakt ben dit jaar wat rustiger aan. Geen 6k vuurwerk meer maar bij wat winkels langs. Een soort nostalgie voor mij en het bevalt goed, no stress..

Weinig geslapen laatste nachten, maar op een of andere manier blijf ik te wakker. Hoe zou dit toch kunnen? :D

Alles binnen gelukkig, morgen de voorbereidingen treffen en dan klaar voor zondag! :biertje:

Inderdaad erg leuk dat shoppen. Heb de laatste 5 jaar niks in een vreemde winkel gehaald. Alles van te voren geregeld i.v.m. werk. Aangezien ik vorig jaar gepakt ben dit jaar wat rustiger aan. Geen 6k vuurwerk meer maar bij wat winkels langs. Een soort nostalgie voor mij en het bevalt goed, no stress..

Gepakt op 25kg regel?

Ik herken dat wel. Qua budget ook. Nu echt heel veel minder uitgegeven. Alsnog het het gevoel dat ik veel te veel heb en waarschijnlijk sta ik morgen weer in een winkel.

hier aan deze kant ook alles binnen wat besteld is.

morgen de eerste voorbereidingen treffen voor het carbid schieten en nog ff langs de locale dealer kijken of hij nog wat leuks heeft waar ie graag van af wil :p

Nee dankjewel! Maar geniet er van! :D

Ik ga gestrekt! Morgen weer een dag.
Ik loop mezelf de hele tijd voor de gek te houden dat morgen DE dag al is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan