Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
lees wel aantal mensen die zijn gepakt door de 25 KG regel , dacht dat de politie dat beetje gedoogd hield? gelukkig nog niet aan de KG nu , maarja

lees wel aantal mensen die zijn gepakt door de 25 KG regel , dacht dat de politie dat beetje gedoogd hield? gelukkig nog niet aan de KG nu , maarja

Hoeveel mensen en waar heb je dat gelezen, ik heb maar 1 foto gezien van iemand.
Naar mijn idee interesseert de politie het ook niet zo, of je moet natuurlijk een zure agent hebben.

Alles was gisteren zeer naar wens verlopen met het ophalen. Was een topdag wat dat betreft.
Heb alles wat ik besteld heb op 1 klein dingetje na. Zeer tevreden dus.
Heb geen adresjes meer morgen dus kan ik beginnen met de volgende klus.
Maar eerst even lekker uitslapen.

Mijn kop ontploft zowat teveel info beperkt budget maar teveel moois:bonk:ga maar wat slaap pakken morgen eerst 3 winkels uitkiezen anders word ik duizelig dan de potten. er goede draadjes op vwc het word kleve en emmerich heb mooie vooravond potten gezien.:confused:

Vandaag zelf alles al kunnen halen, dus een beetje stress is er al vanaf. Hopen nu wel normaal te kunnen slapen.

Wat verschrikkelijk dit zeg! Ik draai nog maar een rondje in m'n bed. Ik denk dat ik 1 januari helemaal naar de klote ben!

Vandaag de laatste bestelling ophalen om 08.00 bij orthen.
Dan nog even naar de sligro voor de boodschapjes voor morgen.
En dan ist tijd om een avond te gaan slapen :rolleyes:

Lekker ruatig hier gewees vannacht. Goeiemoggel. Straks ff 6 uurtjes arbeit en dan naar Elle Westra voor Mega Korsar, Van Ellen voor Red Blink en Silver Conic en dan fonteinpakketjes halen bij Mega-vuurwerk en dan laatste stop van de dag bij Onwijsvuurwerk voor van alles en nog watjes :) bijslapen doe ik morgenochtend wel en dan nog ff buurten bij Giezen :) Goeie dag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan