Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen nacht 2 uur slaap gepakt en dan nog een lange dag achter de rug gehad. Word vannacht geen nachtbraken voor mij.. morgen namelijk weer een roadtrip op de planning.
Zo.....daar zijn we weer voor een laatste nachtje werken. Hopen dat het rustig blijft, zodat ik lekker veel op het forum rond kan neuzen.
Morgen nog ff 3 bestellingen ophalen, dan heb ik de hele buit binnen. En kan ik alles door gaan lonten wat nog moet.
Vandaag de eerste 2 bestellingen al doorgelont en weggebracht naar het adres waar we oud en nieuw gaan vieren. scheelt een hoop vuurwerk in de schuur
Ik ga het never nooit niet redden met alle projecten en dergelijke. Ga morgen maar gewoon vol gas geven en zoveel mogelijk afmaken. Moet altijd zoveel geregeld worden, alleen met uitpakken van de spullen ben ik al een avond bezig. Morgen ochtend eerst een collectie foto/film en dan beginnen met het project en de doorlont bakken. Maar wat improviseren, tussen de projecten door nog maar even wat pallets regelen
He, gezellig.. een nachtbrakers topic, krijg dan toch weer een beetje een AVP gevoel..
Iedereen gereed? Aanstekers gepoetst, pijlen rek uit het vet gehaald en vuurwerk bril schoon gemaakt?
Dat vind ik ook .hebben hier nog meer mensen dat jeugdig gevoel van de eerste kerstochtend ? Ik heb dat nu met morgen ochtend na de eerste momenten van open ogen en je verdomme moeten inhouden tot 1800 uur!
Oooh eindelijk klaar met werken! Morgen vrij dan mag ik eindelijk me vuurwerk ophalen en knuffelen! Stiekem wordt ik beetje bij beetje wat zenuwachtiger