Nachtbrakerstopic 29-30 december

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lallen maarrrrr:p

Denk dat deze nacht beter zal gaan als gister. Alles in huis. Dus niet slapen dan ff aaien, kijken, voelen en misschien nog wel iets onder het kussen.

Moet goed komen toch?

Ik denk dat ik niet heel lang hier te vinden ben. Moet goed slapen deze nacht want de nacht naar zaterdag gaat denk ik niet lukken.

Hoop dat ik ook tijdig kan slapen.. Vannacht niet heel goed geslapen mja nachten ervoor wel 10-11 uur, dus hoop vannacht ook weer goed

Vanmorgen samen met Steef-Kaboom de eerste bestelling opgehaald, daarna de tweede samen gehaald, daarna alleen de derde en morgenochtend vroeg de vierde.
Tussendoor werken en 's avonds alles uitpakken, bekijken en plannen wat ik wanneer doe.
Dan denk ik moe te zijn, maar kan me draai niet vinden deze dagen...

Flinke hoofdpijn en moeheid hier... lang in de auto gezeten vandaag, naar slooijer vuurwerk me eerste prijs afgehaald, gigantisch pakket van 20 KG echt super!!! nog naar rowy geweest wat een geweldige zaak, fotos van de bunker gemaakt daar, vanochtend met martijn wat kartons opgehaald en kleine bestelling... nu vroeg naar bed en lekker uitslapen en morgen nog wat bijhalen :)

Mooie dag gehad. Al het vuurwerk opgehaald. Fotos staan in het collectiefoto topic.

Komen er nog aftelfilmpjes vandaag? De laatste weken waren ze er rond dit tijdstip al. Ik wacht af. :D

:bye:

Steef-Kaboom gaat echt een super O&N beleven, niet normaal wat hij wint:)
Pijlenrek is ook net klaar en de pijlen wachten op 31 december 10:00uur de lucht in te mogen

Vandaag een erg productieve dag gehad, bijna alles in elkaar geknutseld.

Denk alleen dat ik slecht ga slapen vannacht, morgen nog een keer vuurwerk halen en ook door het slechte weer hier klappert er constant iets buiten. Dus we zullen wel zien!

Ik gaat mn bed opzoeken ben verrot zal ook deze nacht niet wakker liggen den ik zo. Succes allemaal komende nacht.

Hahaha, ik heb m'n vuurwerk ook vanochtend al in huis gehaald. Ik kan er maar niet vanaf blijven. Weer een fotootje hier, en doosje openen daar... Vannacht zal misschien lastig worden inderdaad, om maar te zwijgen over de nacht van 30 op 31 december :D

Back
Bovenaan