Nachtbrakerstopic 29-30 december 2025!

Vandaag aantal winkels gehad. 31e nog een winkel. En nog steeds het gevoel dat ik dingen mis.. Zijn er nog winkels tot laat open vanavond? ;)

Poah, net thuis. Wat een dag vanaf 07:00 onderweg. Aantal toffe winkels gezien wel, zoals Ivo Reinders in Groenlo, Holland Vuurwerk in Zutphen, Witte Vuurwerk in Eemnes, Knallende Ketel en Rowy in Almere.

Wat een toffe winkel blijft Witte met die mooie aankleding en het eten & wat een pareltje is de Knallende Ketel. Ontzettend gezellig aangekleed en écht dat gevoel van een vuurwerkwinkeltje. Veel klanten ook, was lekker druk, gingen mooie bestellingen de deur uit zo.

Nu gesloopt voor het darten en de Top2000!

Zooo vandaag weer uitgehouden met werk van 08:00-18:00, Daarna even bij Feestje geweest voor 2 bescheiden bestellingen.

Vervolgens doorgereden naar Breda en daar wat kleine doosjes opgehaald en netjes rond 21:00 weer thuis aan een lekker speciaal biertje.

Morgen 08:00 naar Rijen, Tilburg en bruchem en wellicht daarna nog een rondje Duitsland.

Zag weer mooie bestellingen voorbijkomen! Ziet er goed uut

Vanmorgen eerst bij Outlet Joure waar alles even samen doorgelopen is en ik met 15 minuten ongeveer weer buiten stond met de volledige bestelling.

Daarna naar de VWGigant in Franeker waar het nog rustig was vroeg in de ochtend en ik de bestelling met 5 minuten in de handen had.

Dan heb je de volgende buit; (klein spul buiten beeld)
Screenshot_20251229_215758_Gallery.jpg

Ondertussen keurig verdeeld zodat er niet meer dan 25kg in huis is.

Morgen nog even hout halen voor in het tonnetje en in de avond uiteraard de 3 Hollandse dartpartijen even bekijken.

Woensdag laatste bestelling ophalen bij Vuurwerk Marrum (wellicht nog wat extra's halen) en vervolgens genieten geblazen.

Al met al tot nu toe helemaal in de stemming met iedereen hier op het forum, darten op tv en de knallen in de omgeving. Fijne dagen freaks, ik kruit van jullie!

Wat. Een. Dag. Vanmorgen om 07:00 begonnen en nu net een half uurtje thuis. Helemaal gesloopt na zo een dag en amper 3 uur slaap afgelopen nacht. Maar wat is het het allemaal waar. Vanmorgen begonnen bij vuurwerkdiscount, daarna snel langs intratuin Almelo, gevolgd door vuurwerktoppers Enschede, Ivo Reinder, Holland vuurwerk in Zutphen, witte vuurwerk in Eemnes, Knallende ketel en afsluitend bij Rowy vuurwerk. Wat een bergen vuurwerk hebben wij de winkels uit zien gaan. Vaders met kids, moeders met kids. Alles was er te zien en ze namen allemaal ontzettend veel mee. Veel winkeliers gesproken en ook die gaven aan dat het gekkenhuis was. Wat een hobby hebben we, wat een gevoelen komen er soms los bij kleine dingen die niet uit te leggen zijn. Wat heb ik genoten vandaag!

Morgen om 09:00 gaan we weer verder bij vuurwerkkanjer.

Afgelopen dag was weer geweldig. Leuke freakzaken gezien en veel bekende van het forum. Was echt leuk.
Al mn bestellingen ook compleet.

Morgen gaan we langs Huisman, VWPD, VWkanjer, gelderse vwhal, Breda en 365.

Heel veel zin in!
Tof om te horen! Hoelaat morgen in breda?

Back
Bovenaan