Nachtbrakerstopic 29-30 december 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje kruitstress vanochtend maar verder is het zoals meerdere al zeggen een dag zoals alle andere... heel de beleving naar o&n is er niet... mis vooral de verkoopdagen, is altijd sfeerverhogend.

hier ook geen beleving voelt net als de andere dagen in het jaar, de hele aanloop en de verkopen sfeer is weg, maar maken het beste van, hier op fora is ook zo rustig

Even een opleving voor jullie allen:

Vandaag in de weer geweest met mijn vuurwerk van dit jaar! Een mooi muurtje gebouwd en vervoerd naar desbetreffende locatie waar ik oud en nieuw ga vieren. Ondertussen alvast wat dingen voorbereid, zoals doorlonten en lonten van compounds controleren. Tijdens het bezig zijn met vuurwerk de top 2000 op de tv aan gehad, totdat mijn Ziggo kastje bijna automatisch uitging doordat ik hem niet 'gebruik'. Lekker lang in de weer geweest dus. Daarna tassen vol met spullen bij mijn maat neergezet, waardoor ik nu niks meer thuis heb staan. Dus kan ik er ook niet meer af en toe naar kijken, haha.

Al met al voor mij persoonlijk toch een goede sfeerbeleving! Hopelijk kan ik met onderstaande foto's jullie hierin meetrekken.

20211229_122715.jpg

20211229_122800.jpg

20211229_132308.jpg

20211229_134221.jpg

20211201_105431.jpg

20211201_110215.jpg

Deze avond/nacht was altijd een zaak van online zijn en filmpjes en ervaringen en vooral heel veel collectiefoto’s bekijken en delen. Daarnaast is 30 december (1979) mijn verjaardag, dus ja jullie begrijpen waar mijn kruitverslaving ooit begonnen is��

En WEER een dag dichter bij O&N! :holland:

De laatste dagen van het jaar slaapproblemen hebben, is toch iets chronisch, denk ik. :D :p

Van harte gefeliciteerd Butcher! :biertje: Hier idem dito. Filmpjes kijken, Top2000 aan, projectjes verzinnen, andere collectiefoto's bewonderen, nog meer filmpjes kijken haha en slecht kunnen slapen vanwege de andreline.

Jeetje, morgen al de mooiste dag van het jaar, alleen zo voelt het niet...
Ben wel heel benieuwd hoe het 00.00 moment gaat zijn, veel meer knallen te horen dan vorig jaar.

Pff ik ga mijn mandje in.
Ik heb hoofdpijn.
En dat af en toe hoofdpijn, waar ik al enkele weken last van heb.

Zelfs een afspraak gemaakt voor een MRI scan omdat in 1995 een goedaardig gezwel uit mijn hersen is weggehaald.
De laatste MRI scan was 6/7 jaar geleden, maar onwillekeurig maak ik mijzelf er wel druk om.
In het kader van je weet maar nooit.

Ik heb hoofdpijn.

Zelfs een afspraak gemaakt voor een MRI scan omdat in 1995 een goedaardig gezwel uit mijn hersen is weggehaald.
De laatste MRI scan was 6/7 jaar geleden, maar onwillekeurig maak ik mijzelf er wel druk om.

Pfff.. Sterkte man! Hoop dat je desondanks nog wel gewoon van de jaarwisseling kan genieten. :wink:

Ik heb hoofdpijn.

Hopelijk valt het allemaal mee.

Sterkte!

Ik heb hoofdpijn.

Sterkte kerel

Voor het slapengaan had ik dit topic gelezen en ja hoor ik had moeite met in slaap vallen. Had niet zo veel kruitstress, vind het allemaal maar niks dat cat 1 gebeuren, maar toch begint het wel te bloeien van binnen.

Voor het slapengaan had ik dit topic gelezen en ja hoor ik had moeite met in slaap vallen. Had niet zo veel kruitstress, vind het allemaal maar niks dat cat 1 gebeuren, maar toch begint het wel te bloeien van binnen.
Waarschijnlijk krijg je wel meer te zien dan alleen cat 1:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan