Nachtbrakerstopic 28-29 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, in het verleden met NS contact over gehad en mag gewoon tot 25kg tijdens verkoopdagen. Maar ik zit dan op het balkon om andere reizigers niet te verontrusten.

Net nog bij 2 adressen geweest. Vanmiddag nog 1 en dan heb ik alles binnen. 10 adressen bezocht en in totaal 1200 km gereden :bonk:

Dat doe ik volgend jaar niet meer, dan maar een paar aanbiedingen minder

Zo, was weer een lekker dagje voor mij. :)
Eerst lekker uitslapen. Dan aan het begin van de middag even richting de oosterburen.
Daarna lekker in Hoogeveen en Koekange (Vooral Koekange) mijn spulletjes ophalen.
Vervolgens lekker alles stapelen voor de groepsfoto (zal later online komen).
Toen heb ik voor zover mogelijk van alle producten het productiejaar genoteerd, want dat komt achteraf nog wel eens van pas.
Toen alles geordend aan de kant gezet en de producten die in projecten komen voor het grijpen gezet.
Kan ik er later vandaag zo mee beginnen. :)

Eddy.

Kuiper Koekange is ook mijn adres vanmiddag:thumbup:

net terug van werk en aansluitend mn 2 boxen opgehaald die ik had besteld op de trophy.
Had mazzel,kon de auto bijna in de bunker parkeren,er reed net iemand weg,na nog geen 15min stond ik alweer buiten :D
Zelf de kooi van 1 van de boxen hadden ze al voor me open geknipt en daarna de doos weer dicht gevouwen,ik zeg top service en leuke verkoopsters daar :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan