Nachtbrakerstopic 28-29 december

Te drukke planning.

Vuurwerkhuizen
Vuurwerkhal
Intratuin.
Zena

Me ma en pa moeten ook op pad die doen verbakel.

Tijd te kort dit jaarte veel werk en klusjes te doen.

Morgen...
09:00 tot en met 18:00 werken in vuurwerkwinkel
19:00 tot en met 20:00 Vuurwerkdumper
19:30 tot en met 20:30 Intratuin

De volledige planning
haokan, berkenpeis, zena, vuurwerkland, en dr kleinere zaken in zuid hier
En heb zo nachtdienst moe wel lukken denk:p

Om de een of andere reden is "het gevoel" vele malen minder als voorgaande jaren..

Hoe het komt weet ik niet... avp waarmee ik opgegroeid ben, de uren verandering, het ouder worden?

Maar we maken er weer een knallend uiteinde van!

vergeet niet dat er om de haverklap steeds topics geopend worden met negatieve nieuws berichten :/
en natuurlijk heeft de leeftijd er ook zeker mee te maken.

-0845 cruel traction ophalen in ijsselmuiden
-11:30 tot 14:30 in duitsland bij supermarktjes langs
-15:00 harings vuurwerk almelo bestelling ophalen
-15:45 Valk vuurwerk bestelling ophalen
-In de avond nog langs wagenvoort vuurwerk

Dat was m :)

pfff ik moet nog een dag extra wachten. vraag me nu af waarom ik niet gewoon op de 1e dag alles heb geplant.
morgen eerst werken hoop veel foto's te zien van jullie collecties zodat ik de dag goed doorkom:) iedereen heel veel plezier

pfff ik moet nog een dag extra wachten. vraag me nu af waarom ik niet gewoon op de 1e dag alles heb geplant.
morgen eerst werken hoop veel foto's te zien van jullie collecties zodat ik de dag goed doorkom:) iedereen heel veel plezier

Komt gooi die van mij gelijk online haha:p

Morgen tussen 08:00-09:00 Rubro en Mania artikelen ophalen.
Morgen in de loop van de dag mijn Pangu artikelen ophalen.
Het begint wel echt te worden allemaal nu ;)

Planning is morgen 5:15 vertrekken richting Aldi süd, half 12 bij Kuiper Koekange zijn en ergens anders op de dag nog even naar Roenhorst en Theo van Huet. Dit wordt denkik na een uurtje of 5/6.

Niet echt heel spannend dit jaar, vanavond eerst maar is tot 1 uur snachts darten kijken daarna slapen. Morgen 11 uur zena Beverwijk kleine bestelling ophalen. Misschien naarna nog naar paar andere winkel maar nog niet zeker aangezien ik maar 2 uur kan stoken

morgen eerst lekker uitslapen, dan bij top 1 toys kleine bestelling ophalen en dan nog grootte bestelling bij zena ophalen

Eerst ga ik morgen uitslapen, en dan rond 2 uur richting Riezebos m'n bestelling ophalen en dan op de terugweg de bestelling bij Zena ophalen. 's Avonds rond half 8 naar Huizen toe m'n bestelling ophalen en dan thuis alles perfect neerzetten voor de collectiefoto :D

Morgen half 8 weg naar Vuurwerkland Steenbergen/Rotterdam aankomst 8 uur daarna naar vuurwerk primera delft voor kleine bestelling en kinder vuurwerk voor me kleine meid zal rond 9 uur zijn en om kwart over 9 me eigen melden bij zena delft.
Dan thuis spullen lossen en wat eten en daarna (met vrienden die meegaan de hele dag) naar vuurwerkland Zoetermeer om half 3 en om half 5 naar de Carlton in S'Gravenzande en lekker druk dagje :cool:
Dinsdag nog even voordat ik moet werken langs master fireworks voor mijn showbox 1.
Bij deze allemaal een mooie dag morgen en geniet ervan :bye:

Back
Bovenaan